hoy iedereen, In september verwachten ik en mijn vriend ons eerste kindje... Ze zal de naam Julie krijgen... Graag jullie mening....
Bedankt voor de leuke reacties. Van mensen uit mijn omgeving kreeg ik al vaak te horen dat het een naam is uit het stenen tijdperk
Julie uit het stenen tijdperk? Wat een onzin, ik vind het een leuke naam! Hoe spreken jullie hem trouwens uit en willen jullie dat de omgeving hem uitspreekt? Ik hoor altijd allerlei varianten. Op z'n Hollands Julie, op z'n Frans Sjulie of op z'n Engels Djulie?
We willen het gewoon op zijn hollands/vlaams: Julie... Ben blij dat jullie de naam toch niet echt oud vinden...
ik vind het een naam die blijft... Mooi klassiek, maar niet een naam die je echt superveel (te veel)hoort. Dus uit het stenen tijdperk, ach.. ik vind hem nog steeds prachtig
ik vind het een mooie naam. wij waren waarschijnlijk als het een meisje zou zijn, ook voor de naam julie zijn gegaan. maar dan wel met de schrijfwijze july. en nu we een naam weten voor onze knul, vertellen we het aan niemand, puur om geen negatieve reacties te krijgen.
geweldige naam, wilden wij ook, alleen dan zaten we weer met die J te kijken. en t feit dat hij bij ons in de omgeving (wat uiteraard niet jullie omgeving is, een zee verderop) wel erg veel voor, maar helemaal geweldige naam!
vind hem wel aardig,maar dan zou ik hem wel op zn engels uitspreken,en niet als julie. lijkt dan wel errug veel op juli en jullie
Ik vind het een prachtige naam! Liever een naam uit het stenen tijdperk (wat niet zo is), dan een naam die je eigen kind later niet eens kan schrijven/uitspreken tot zij volwassen is
Vind het een lieve meisjesachtige naam... We wilden onz dochter evt ook Julia noemen maar Julie klinkt gewoon schattig. En vrolijk.