Oooohhh mijn hemel.. Dat is echt mijn grootste angst! Hier ook overduidelijk een meisje maar ik zei al direct dat ik gewoon bang ben dat er straks met 20 weken toch een piemeltje aan zit Waren ze er echt van overtuigd dat het een meisje was? Heb geen suggesties voor je helaas, qua namen.. Succes met de zoektocht!
Ja ze was vol overtuigd van een meisje. Kreeg het niet goed op de foto maar heeft ruim 20 min gekeken en was overtuigt hihi. Nooit bij na gedacht dat ze het mis kon hebben. Bij onze dochter ook daar rond hetzelfde termijn geslachtsbepaling gedaan die klopte. Hopelijk hebben jullie geen verrassing straks bij de 20 weken echo xPoppetje ☺ Moet zeggen dat ik het nu wel fantastische een zoon te mogen krijgen!!!
Jeetje! Ik ben echt een beetje bang geworden nu Jongens zijn ook écht geweldig. Ik vind het heerlijk om een zoontje te hebben.. Maar ik zou het zo leuk vinden om ook een meisje te hebben! Dus hoop echt dat ze het hier wel goed gezien heeft, haha. In eerste instantie zat hier ook de navelstreng ertussen en ons kindje was heel beweeglijk. Maar uiteindelijk heeft ze ook heel lang gekeken en van alle kanten en ze zei ook echt overtuigd te zijn van een meisje. Ons kindje lag steeds op haar buik op het einde en de echoscopiste zei dat ze daar ook niks zag hangen (zo van, vanuit alle posities zie ik gewoon niks tussen de beentjes). Hmm, ik wilde al niet teveel roze shoppen, maar ik houd het nu helemaal nog even klein! Toch wel even een goede waarschuwing zo
Hier exact hetzelfde! Vandaag de 20-wkn echo gehad. We krijgen twee jongens, ipv een jongen en meisje wat bij de 17 wkn echo werd gezegd! Het is idd ff schakelen. We waren al druk met meidennamen bezig, maar dat is van de baan! 1 jongensnaam hadden we al, maar daar moet er nu nog eentje bij komen. Ik lees mee voor de inspiratie!
Gefeliciteerd met je twee jongen maar wat zal het wennen zijn inderdaad. Het echobureau was zeer verrast dat ze het mis hadden dus wij mogen nu nog een keer gratis terug komen voor de lol 😊
Nogmaals op de echo bevestigt gister. Echt een jongen. Kunnen we weer verder met de namen crisis. Onze shortlist is nu: Daaf Sven Tim Niels Heeft iemand nog een ingeving? Denk nog steeds dat we DE naam nog niet hebben...
Wij hebben gisteren een echo gehad en moeten ook helemaal omschakelen. We krijgen echt een zoon! Hier ons lijstje tot nu toe: Jip Bor/Boris Viv Jeff Sil Puk Boet Siem Moos Vic Zo moeilijk dit!
Van je shortlist vind ik Niels het leukste. Ik weet even niet wat er allemaal al voorbij is gekomen dus ik gooi er maar gewoon wat in Nils Rens Wout Bent Bjorn Beau Dirk Kees Stef Leon Mart Ivo Juul / Jules Boet Alex / Alec Kai / Kaj / Kay Niek Ivar Jens Kjeld Leo Chris / Kris Pol Ralf / Ralph / Rolf Sjoerd Sverre Sjors