22 januari om 18:10uur is onze dochter C.aithlynn geboren ze is 49cm lang en 2645 gram lichtelijk Dysmatuur maar geen oorzaak gevonden. bevalling ging eerst traag begon met inleiden op 21 januari bbm was nog dicht die moest eerst verweken na 3 pilletjes had ik op het eind van de dag 2 cm. 22 januari om 06:30uur 4de pilletje en toen begon het heel erg te rommelen en braken mijn vliezen spontaan bij 2 en halve cm ontsluiting na een heletijd in een flinke weeënstorm te zitten vroeg ik om een ruggenprik ik had 4 cm ontsluiting ruggenprik zat er om 16:45uur in me rug en de weeënopwekkers werden ook aangesloten de pijnstilling werkte maar 5 minuten toen kreeg ik weer behoorlijk wat pijn 17:15uur hield ik het niet meer uit van de pijn en vroeg ik om de verloskundige om te komen kijken want ik voelde een bal tussen de benen de verpleegkundige vond dat ik het maar moest volhouden en dat ik nog helemaal geen bal tussen mijn benen kon voelen nou oke geprobeerd 10 minuten vol gehouden toen weer naar de verloskundige gevraagd eindelijk na 3x zeuren aan de verpleegkundige haar hoofd haalde ze de vk erbij ging ze kijken en met schrik zei ze dat ik dus al ruim 10 cm ontsluiting had en het niet raar was dat ik na 5 minuten alweer pijn had. toen moest ik nog 30 min de persweeën tegenhouden zodat de ruggenprik een beetje uit zou werken 18:00uur mocht ik persen en na 2 persweeën was onze dochter er al ik heb er 10 minuten over gedaan! ik vond het opzich nog een snelle bevalling. zie hier onze dochter:
Gefeliciteerd natuurlijk! Mag ik vragen waarom er vaak puntjes worden gezet in namen hier? C.aithlynn em zag net T.hirza. Waarom is dat?
Mooi meisje! En mooie naam (2e naam van mijn dochter met zelfde spelling ) En natuurlijk gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!! Onze dochters zijn even oud! Ik ben ook ingeleid maar met ballonkatheter. Geniet van je meisje.
volgens mij is dat zodat je de naam niet snel kan googlen??? oid. TS gefeliciteerd met je mooie meisje. (Altijd weer die verpleegstertjes die het beter weten... pfff)