lichtgekleurde ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door PoezieQ, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn dochter voelt zich al een paar dagen niet zo lekker. Heeft af en toe een beetje verhoging, weinig eetlust, slaapt veel, en moet af en toe overgeven. Ze geeft alleen over van warm eten. Fruit en drinken houdt ze wel binnen. Sinds zondag heeft ze heel lichtgekleurde ontlasting. Het begon als keuteltjes, en nu is het dun. De ontlasting is lichtgeel. Nu heb ik even gegoogled, en daar word ik niet vrolijk van. Daar vind ik nl. vooral dat de ontlasting en haar symptomen duiden op Hepatitis A. Ze ziet alleen niet geel.
    Heeft één van jullie hier ervaring mee? Zou het kunnen dat haar ontlasting zo lichtgekleurd is omdat ze alleen maar sap en melk drinkt en fruit eet?
    Ik bel om 16.00 de huisarts, want ik wil niet zelf gaan dokteren, en ik wil gewoon weten wat het is. Maar ik ben toch nieuwsgierig of andere mama's dit bekend voorkomt.

Groetjes

2. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Niemand?

3. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Nou, blijkbaar is het dus toch wel bijzonder....
    Morgenochtend heb ik een afspraak om 8.15 uur bij de HA.

4. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    :(

5. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    vervelend dat je geen reacties krijgt... klinkt mij ook niet bekend de klachten van jouw kindje!
    veel succes morgen!

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Al geweest?

7. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier varieert haar ontlasting van donker tot lichtgeel ( beetje mosterd kleur) van dunne ontlasting en dikke ontlasting...

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Zou het niet weten, kan vanalles zijn.
    Hoe was het bij de HA?
    x

9. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi,

We zijn bij de huisarts geweest gisterochtend. Zij concludeerde dat de lichtgekleurde ontlasting kwam van de combinatie verkoudheid, dus veel slijm en buikgriepvirus. Ze keek er niet eens van op dat haar ontlasting bijna wit was en zei dat het bij die kleintjes niet zoveel voorstelt. Als volwassenen die kleur hebben, moeten ze wel direct naar de huisarts omdat het dan kan betekenen dat er iets met de lever is.

Gelukkig niets aan het handje dus met onze kleine meid dus :).

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gelukkig maar!

Hoe is het nu verder met je kleine meid?

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Gelukkig zeg!

12. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Gelukkig zeg!

13. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    @meryem85: Het gaat wel. Alleen slaapt ze nog ontzettend veel. Gisteren is ze in totaal 6 uurtjes wakker geweest :confused: . Ze zal het denk ik wel nodig hebben. Verder maakt ze wel een goede indruk. Eet en drinkt goed en geen koorts. Ontlasting heeft ze gisteren niet gehad, ik hoop dat dat vandaag wel komt.

Deel Deze Pagina