Het is zover, na 4 jaar proberen, miskramen, vroeggeboortes en verdriet mogen wij sinds vrijdag een gezonde knappe jongen in de armen sluiten!! Met 36wk is een ballon geplaatst die er een dag later uit is gevallen. Vervolgens weeën opgewekt. Na de ruggenprik vonden de artsen het ctg te vlak en vond men dat het de baby teveel energie kostte tov de voortgang van de weeën. En toen is heel snel gekozen voor een ks, om geen enkel risico te nemen. Om 18u50 is mijn grote held geboren met 2550gr, wat een reus Alle waarden waren meteen goed, temperatuur ook en hij hoefde niet de couveuse in!! Nu 48 uur verder en bv is ook al gelukt! Waarschijnlijk mogen we morgen naar huis. Ik ben verschrikkelijk dankbaar dat ons eindelijk een 'gewone' gang van zaken gegeven is wat betreft zwangerschap en geboorte. Ik kan me op dit moment niks méér wensen!! Groetjes van een overgelukkige Geluksvogol!!
Gefeliciteerd met jullie wonder! Ik krijg er gewoon kippenvel van nu heerlijk genieten van jullie gezin!
Wauw @Pechvogol, wat een onwijs mooi bericht! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet van elkaar, het is jullie zó gegund! ❤️
Wat fijn pechvogel! Hartelijk gefeliciteerd heel veel geluk samen! Hoe ontzettend rijk zul je je nu voelen. Na zo veel ellende is dit het mooiste wat er is. X
Oh pechvogol wat geweldig om dit te lezen Het is jullie zo gegund! Gefeliciteerd! Geniet en heel veel geluk met elkaar
Wauw, ik heb de tranen in mijn ogen! Wat een ontzettend mooi berichtje. Jullie zoon mag zich dolgelukkig voelen met jou als zijn moeder Van harte gefeliciteerd meid en ga lekker genieten!!!!!!! Het is eindelijk zover dus pak elk moment die je pakken kan Het is je gegund. Liefs xxx en een dikke knuffel
Wauw wat een geweldig bericht!!!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan, het is jullie meer dan gegund!!!