Wauw, ik ben echt ontroerd door je prachtige foto, wat is ze mooi! Ontzettend veel sterkte toegewenst. Zo oneerlijk dat zij niet bij jullie mocht blijven. Untill you meet again ❤️
Wat mooi... en tegelijk ook zo verdrietig om deze foto te zien... En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met haar geboorte en veel veel sterkte met het verlies.
Nathalie wat een mooie, vredige foto van jullie meisje Emily. Ze ziet er al zo compleet uit. Ik ben ook van het december topic en met jouw berichten van daar en hier, zie ik dat jullie veel van haar houden en behalve dat het een heel heftig, oneerlijk en verschrikkelijk verlies is, jullie een mooi afscheid hebben gegeven. Ze zal altijd in jullie hart zijn. Sterkte!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Wat een mooi meisje. Wat ontzettend verdrietig om zo snel al weer afscheid te moeten nemen van haar. Heel veel sterkte voor jullie gezin!
*slik Wat een mooie foto van jullie mooie dochter En een een triestheid dat jullie afscheid moeten nemen, Heel erg veel sterkte.
Wat een prachtig meisje is ze. Wat ontzettend verdrietig dat jullie haar hebben moeten laten gaan. Gefeliciteerd en gecondoleerd met dit grote verlies! Heel veel sterkte.