Wat een prachtig meisje. Maar wat erg dat jullie haar moesten laten gaan. Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Wat een prachtige foto van een nog prachtiger meisje. Heel veel sterkte met dit onmenselijke verlies.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Wij vinden haar ook zo mooi. Ik kan heel lang naar haar foto's kijken
Prachtige dochter en het mutsje ziet er ook zo schattig bij haar uit. Wat oneerlijk dat jullie afscheid van haar hebben moeten nemen. Heel veel sterkte de aankomende tijd van dit grote verlies!
Wauw.... Wat een fantastisch mooi meisje!!! Erg jammer en verdrietig dat jullie de keuze hebben gemaakt afscheid hebben moeten nemen. Ik heb dat zelf ook 2.5 jaar geleden gedaan. Een erg moeilijk, maar moedig besluit. Het is en blijft een keuze uit liefde zeg ik altijd. Je weet inderdaad nooit of je kindje een "waardig" bestaan zou kunnen hebben. En jullie hebben ook al kindjes, waar je de zorg voor hebt. Ook aan hun moet gedacht worden Mijn dochter was overigens met 15 weken geboren, ook een mooi poppetje. Maar een groot verschil met jullie meisje, 5 weken "ouder" vind het echt heel mooi om te zien <3