Afgelopen 25-11 ben ik een hele trotse mama geworden. om 10:50 die dinsdagochtend zag onze kleine meid 3 weekjes te vroeg het levenslicht. Mama helaas meteen naar de OK ivm totaal ruptuur, maar ons meisje doet het super. 8 maanden hebben we haar frummeltje genoemd, nu is het alweer bijna 2 weekjes Abigail. (de vreugde van de vader). Nog steeds schiet ik vol als ik naar ons meisje kijk. Zo veel liefde, zo veel emoties. Maar 1 ding staat voorop: Nu ben ik echt mama! En ik heb de mooiste, liefste en meest geweldige dochter die ik me kon wensen.
Ai die ruptuur klinkt pijnlijk. Sterkte met het herstel daarvan. En van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Mooie naam ook
Wat zoet hoe je over jouw kleine meid spreekt en je ondertekst weekend mama ook al zo zoet..Gefeliciteerd het is je gegund en hopelijk herstel je snel van je rupture en kan je lekker genieten van het mama zijn
Mooi om te lezen, ik voel de liefde en emotie gewoon! Gefeliciteerd en ik wens je een voorspoedig herstel en veel geluk met je kersverse gezin!
Thanks allemaal. We zijn helemaal in love en ik geniet zoveel ik kan. Vandaag op na controle bij de gyn, time files!