Wat trek je aan?

Discussion in 'De bevalling' started by Tinkerbell81, Jan 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Zat zon beetje na te denken, maarre wat trek je eigenlijk aan bij een bevalling; een oud tshirt? een nachtjapon (bdoel dan gwoon zon lang tshirt met opdruk ofzow?t?iets anders? Wat hebben jullie gedaan of zijn jullie van plan?

groetjes
    nicole

2. Niet meer actief

ik had de eerste keer niks aan. Ik ging van de douche naar bed, naar toilet naar douche naar bed..ppff... (dat was in het ziekenhuis)

Nu heb ik een bigshirt gekocht.. maar ik weet niet hoelang dat aan blijft, aangezien ik de vorige keer dus niks op mijn lijf kon verdragen!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik ben naar Hans Textiel gegaan, heb het grootste heren t-shirt gekocht dat ik kon vinden en ben daar in bevallen.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb aan wat ik op dat moment draag misschien wel.. Bij de 1e was het 's avonds laat en had ik een nachthemd aan. Bij de 2e was het vroeg in de avond en droeg ik het shirt dat ik toen aanhad.. Ik heb er nix speciaals voor iig! ;)

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb niet eens de tijd gehad me om te kleden voor de bevalling. Ik had een lelijk shirt gekocht wat ik daarna lekker kon weggooien. Omdat mijn bevalling zo snel ging kon ik deze dus niet aantrekken en had ik een spierwit hemdje aan (het was warm). Deze zat helemaal onder allerlei bloed, smeer noem maar op maar vriendlief had hem al schoon voor ik weer thuis was. Want een huismannetje he :)

6. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    bij mij begon het sochtens vroeg dus had een t.shirt van me vriend aan lekker groot ook maar daarna heb ik hem thuis gewoon gewassen dus kan ie nog prima gebuikt worden

7. Niet meer actief

Lang slaapshirt.

8. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    haha ik heb alvast een t-shirt in mijn vluchttas gestopt, maar er eigenlijk helemaal niet op gelet of ik 'm uberhaupt wel pas met mijn dikke buik nu...lekker slim denk dat ik toch ook nog maar een goedkoop XL shirt koop bij Hans Textiel ofzo..

9. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ik ben in het ziekenhuis bevallen (na een geplande inleiding met 42 weken). Had 2 nachtjaponnen in mijn tas zitten en een oud wit tshirt van mijn man. Maar had de hele dag nog mijn gewone kleding aan. En op het laatst ging de bevalling zooo snel dat ik niet eens meer tijd heb gehad om iets anders aan te trekken dus ben gewoon in mijn alledaagse zwangerschapstruitje bevallen. :)

10. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik had een groot slaapshirt aan, maar heb een hele tijd onder de douche gezeten en ben uiteindelijk naakt bevallen.

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Ik had niets aan .. had wel een BigShirt bij me ..maar ik had het veeel te warm .. dus lag lekker in mn niksie

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk dat ik t.z.t. even een groot tshirt "leen" van mijn vriend. Zal die leuk vinden :)

13. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    ik had zo'n jurkje aan voor in bed.....slipdress heet dat geloof ik....was niet de bedoeling maar dat was nou hetgeen wat ik aan had toen we hals over de kop vertrokken naar het ziekenuis

14. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik had bij de eerste ook gewoon een t-shirt aan die ik altijd snacht aan had.
    En denk daar nu ook niet anders over ik ga niet speciaal er iets voor kopen, want als het zover is sta je er totaal niet bij stil wat je aan hebt.
    Je hoofdje is dan alleen met de bevalling bezig en niet hoe je eruit ziet.

Groetjes anna.

15. sabrina27

sabrina27 Actief lid

Aug 21, 2006
    279
    0
    0
    ben bij alle 2 me kids in een t-shirt bevallen dat was in de winter allebei en nou ga ik bevallen in de zomer dus denk dat ik dit keer een truitje of jurkje met spaghettie bandjes ga kopen moet ik nog even bekijken

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik had een pyama en een groot shirt bij me. mag ik je een tip geven kijk of het wel los genoeg zit bij je nek want als het te strak zit dat is echt niet fijn. ik had thuis me pyama jasje aan maar in het ziekenhuis had ik helaas al heel snel een OK jasje aan

17. Lily

Lily Actief lid

Mar 14, 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ik heb zelf twee al heel oude slobberig grote big-shirts in de tas zitten voor het ziekenhuis. En nog een pyama voor erna, lekker met een slobberbroek.

18. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    In mn vluchttas zit een knappe pyama (lang shirt met dunne joggingbroek). Deze heb ik bij de zeeman gehaald. Maar die is voor ná de bevalling eigenlijk. En nu slaap ik in gewone t shirts dus daar zal ik misschien dan ook wel in bevallen.

19. midushi

midushi Niet meer actief

ik had een groot shirt aan die lekker wijd zat en had al gezegd van te voren die trek ik aan omdat ie me lekker zit

Share This Page