onze dochter is geboren bij 23 weken

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door appel13, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

    logo Niet meer actief

  2. JoyofLiving

    JoyofLiving Fanatiek lid

    10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Gecondoleerd met het verlies van jullie geliefde dochter. Wij hebben begin januari ook onze zwangerschap af laten breken omdat onze dochter een ernstige hartafwijking had.

    Goed van je dat je veel foto's hebt gemaakt, dat is nu het kostbaarste bezit wat je nog hebt van haar. En een mooi koffertje waar je alles in kunt bewaren. Je zegt dat je er vast niet vaak in zal kijken, maar voor ons is het nu 4 maanden geleden en ik kijk nog regelmatig naar haar foto's.

    Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen de aankomende tijd.
     
  3. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gecondoleerd appel.

    Heel veel sterkte komende tijd voor jullie beiden
     
  4. Kari37

    Kari37 Fanatiek lid

    19 nov 2009
    2.571
    1
    0
  5. aimee83

    aimee83 Niet meer actief

    Heel erg verdrietig, heel erg knap en mooi om te lezen hoe jullie ermee omgaan. Mooie naam ook van jullie kleine meid. Ze zal er trots zijn dat jullie haar ouders zijn.
    sterkte
     
  6. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid!
    Heel veel sterkte de komende tijd!
     
  7. Wat heftig, heel erg veel sterkte.. en natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Prachtige herinneringenkoffer hebben jullie. Zoiets is zeker fijn om te hebben, ik grijp ook nog regelmatig naar de onze.
     
  8. appel13

    appel13 Lid

    25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Het is nu 9 dagen geleden dat Ise geboren is maar soms lijkt het wel maanden geleden en soms als de dag van gisteren.
    Soms denken we ook dat het komt doordat we onze dochter zo veel pijn en leed hebben kunnen besparen.
     
  9. appel13

    appel13 Lid

    25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
  10. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wat is ze mooi... ben er stil van...
     
  11. Maira11

    Maira11 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met de geboorte met jullie dochter, en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

    Wat een mooie foto van jullie meisje.
     
  12. LoPi

    LoPi Bekend lid

    7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat verdrietig dat het zo heeft moeten lopen. neem je tijd!
     
  13. Vertrouwen

    Vertrouwen Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je dochter! Wat een moeilijke beslissing om te maken, maar inderdaad de juiste. Ze is erg mooi! Neem je tijd en heel veel sterkte!
     
  14. Lenali

    Lenali Actief lid

    6 dec 2011
    107
    1
    18
    NULL
    NULL
    Moeilijk he, kennismaken en afscheid nemen tegelijk? Het klinkt alsof je en jullie het op een (voor jullie) goede manier hebben aangepakt. Ik hoop dat je daar in de maanden die komen veel aan gaat hebben.

    Voor ons is het nu ruim 2 maanden geleden en ik heb veel aan de foto's en de herinneringen. Al was het maar om het volkomen onwaarschijnlijke en abstracte aan de hele situatie werkelijkheid te laten zijn en er mee om te kunnen gaan.

    Ik wens je veel kracht toe de komende tijd. Luister goed naar jezelf en elkaar en doe wat voor jou en jullie goed voelt. Jullie zijn de enigen die dat kunnen bepalen. Inclusief je tempo en de manier waarop je de dingen doet die je doet.
     
  15. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sofie,

    Hoe gaat het met je?
    Ik heb een foto van de ring gemaakt, staat in mijn fotoalbum. De afdruk is op de foto lichter van kleur. In het echt is de ring van titanium en de afdruk is donkerder...zwartige lijnen. Kool-design heeft hem gemaakt.
     
  16. Sofie12

    Sofie12 Lid

    24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Rikigf,

    zie toevallig je berichtje aan mij in een ander gesprek staan. Hoe kan ik in je fotoalbum kijken?
    Ik heb nog niet zo veel ervaring met het forum.
     
  17. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.508
    496
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat een ontzettend mooi meisje!
     
  18. logo

    logo Niet meer actief

    Wat een mooie ring!
    X
     
  19. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sofie. Klik op mijn naar en dan op bekijk openbaar profiel. Dan zie je rechts fotoalbum en de foto al. Door er 2x op te klikken krijg je 'm volledig in beeld.

    @Logo. Dank je. Ik ben er zoooo blij mee. Heb haar dacht en nacht voor mijn gevoel bij me.
     
  20. Prachtig meisje hebben jullie.. zo herkenbaar dit allemaal.. :(
     

Deel Deze Pagina