Klinkt als m'n bevalling, ook binnen een half uur 4 cm ontsluiting erbij. Knip e.d. Alleen besloot m'n dochter inwendig Eem por opzij te geven waardoor ik tot endeldarm en kringspier open lag. Endeldarm teruggelegd, kringspier gehecht, 3 uur ok. Maar ze zijn er! Prachtige foto's overigens, van harte en ga lekker genieten! Heb je niet veel pijn van de knip? Ik had namelijk ook nog eens een totaal ruptuur, en is een vacuüm gebruikt.
Jeetje wat extreem heftig zeg!! hoe gaat het nu met je? Ik vond deze bevalling veel heftiger als de eerste die veel langer duurde. Had gelukkig wel een zeer lieve en kundige verloskundige, dat vond ik wel erg prettig. Ik ben allergisch voor het hechtmateriaal. Na 5 dagen de hechtingen verwijdert en gingen al erg ontsteken. Mijn lichaam werkt de hechtingen eruit zeg maar. Moest weken in de badedas maar de wond is toen opengesprongen en zeer erg gaan wijken. Sinds gister erge koorts en ontsteking. Nu bedrust en antibiotica nu hopen dat het vanzelf dichtgroeit maar dat kan nog wel eens lang gaan duren. Vorige bevalling rond de 30 hechtingen gehad en na een paar weken ook een hersteloperatie gehad waarbij ze het dicht hebben moeten branden wegens zeer veel granulatieweefsel, bij mij helen littekens/hechtingen erg lelijk helaas @ Zara, Melanie, Babyengel en Babystew: dankjewel meiden! erg lief!
Woow heftig meid! En dan ben je wederom natuurlijk bevallen? Ik mag dat echt niet meer, ze zijn bang dat de schade dan onherstelbaar is en ik de rest van m'n leven incontinent ben. Nu gaat het wel, heb zelf nog ontelbaar veel hechtingen in m'n rectum. De pijn werd na 13 weken eindelijk minder, maar daarentegen dus wel poep verlies, schaam me dood! Voel het niet aankomen en ineens floep. Vrijdag weer baarde chirurg. Bespreking wat te doen en afspraak voor een endo echo. Baal enorm, want de pijn die ik al had, woow! Wil er niet eer aan denken! Maar ja, het is het wel meer dan waard geweest!!
Hey Babii! inderdaad wederom natuurlijk bevallen. Dit was sowieso ons laatste kindje, maar als we ooit voor een 3e zouden willen gaan zou ik het sowieso niet meer natuurlijk aandurven ik heb echt ontelbaar veel littekens van onderen van de vorige en deze keer, voel me daardoor erg onzeker. ik moet om 15.55 bij de gynaecoloog zijn.. verschoot me net echt rot toen ik van onderen keek met een spiegeltje..1 slagveld.. koorts weer gestegen, nog steeds aan de anti biotica.. ben benieuwd wat de gynaecoloog straks ziet/doet maar wat heftig zeg, daarbij is wat ik heb peanuts.. echt zooo erg leef echt heel erg met je mee! Je hebt het al zo zwaar met alle ivf behandelingen in de mmm, daarna met het verlies van je man, dan nog zo'n heftige bevalling en herstel.. echt onmenselijk zeg. hele dikke knuf, hopelijk valt het vrijdag mee bij de chirurg meid
Nou geen situatie is erger als de ander hoor. Het is allemaal zeer vervelend. tjee, ben benieuwd wat de gyn zegt. Sterkte meis!
dankjewel meiden!! pfff.. net terug van de gyn.. bloed geprikt op infecties vanwege de koorts, afspraak gepland voor volgende week bij de chirurg ( heb een forse navelbreuk door de zwangerschap, heb er ook flink last van) en de wond nu zoals ik al deed na elk toiletbezoek spoelen en 2x per dag met de sproeier onder de douche, meer kon ik nu niet doen Vandaag laatste AB kuur gehad, morgen belt de gyn me met de uitslag qua infecties.. en nu elke 2 weken op controle.. hechting had ik goed gezien dat er nog 1 a 2 zaten, alleen kan er niet uit, want dan gaat het zaakje van onder tot boven helemaal open
Jeetje dat je het natuurlijk bevallen aandurfde.. zoveel hechtingen en allergisch voor 't hechtmateriaal ook nog. Dit verpest mooi je kraamtijd.. Sterkte!! Hoop dat je verder wel een beetje van Janice kunt genieten. Prachtige foto's btw! Hoop dat het gauw beter gaat met je.