Wat geweldig om te lezen!! Het zal geen onbezorgde zwangerschap zijn denk ik.. maar probeer maar te genieten van dit mooie wondertje in je buik!!
Echt leuk al jullie reacties. Bedankt! Hier is trouwens een echo-foto van gisteren. Met een prachtig kloppend hartje: Bekijk bijlage 230416
ooooo wat geweldig (zat je altijd wel te volgen). ik hoop en bid voor jullie dat deze wens in vervulling mag gaan met een mooie baby. groetjes san84
Hey meis, wat ben ik blij voor jullie Wat zal het een spannende tijd voor jullie worden! Maar ik hoop ondanks alle spanning die er is, je toch ook kan genieten van je zwangerschap! Jullie kleine meid zal als het nodig is dit kleine frummeltje beschermen.
Geweldige echo-foto! Wij slepen je er hier in deze topic wel doorheen!! Het is vast heel moeilijk, maar ik hoop dat je ervan kan genieten!
Hey Jel Ik las het goede nieuws bij de mei2012 mama´s Wat super dat je nu weer in verwachting bent, van zeker weten een baby die aan je vastgeplakt is. Probeer ondanks het geleden verdriet toch een beetje te genieten van je nieuwe zwangerschap. Greets pat78
Ik las gisteren je bericht bij Miskramen en ik heb zo ontzettend aan je gedacht... Echt zo geweldig om dit nu te lezen, ik heb kippenvel all over!!!!!! Gefeliciteerd meid, wat is het jullie gegund!
Wauw wat gaaf zeg dat jullie zwanger zijn! Ik ga duimen voor een mooie plakbeeb. Het is jullie meer dan gegund!