Ik kom net een beetje moe thuis van mijn werk en heb er twee keer moeten plassen (normaal nooit, in die 3 uurtjes tijd), rommelende darmen, geen bloedverlies, en af en toe steekjes door mijn buik. Ik denk dat het wel goedkomt. Het zal vast een groeiende baarmoeder zijn...
Jel gefeliciteerd! Dit is je zo gegund! Ik ken je nog van de mei mama's helaas heeft dat het niet voor je mogen zijn maar jij word een geweldige november mama! Ik hoop dat je een beetje kunt genieten..
Wauw... Stil... Eindelijk... Verwondering.. Blijdschap... Angst.. Zegen.. Kracht.. Gedragen... Gefeliciteerd! Je bent in mijn gebed en kleine tumtum ook!!
Jel, wat goed! Gefeliciteerd! Ik hoop zo dat dit keer het geluk jullie wel mee zit. En ook nog rond jullie verjaardagen. 10-11-12 zou een mooie datum zijn toch? Ik las je onderschrift ergens in het vlinder gedeelte en dacht wel dat je hier ook een topic geopend zou hebben dus ik dacht eens effe spieken en ja hoor. Logisch dat je heel onzeker bent. Zeker met wat je allemaal al mee hebt gemaakt en dan ook nog een bloeding in het begin. Ik duim voor je! (en voor mezelf dat ik snel mag volgen)
Jel meis het komt goed deze x!!! we blijven lekker bij elkaar kletsen.. en nogmaals... een mega dikke proficiat...!!!
Jel en man, van haaaaaaaaaaaaaaaaaarte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!!!!!!! Ik ben zoooo blij voor jullie!!!!