Gefeliciteerd!! Elke keer als ik een berichtje van je zie dan kijk ik stiekem of ik een banner zie bij je naam. En nu reageerde ik net op een bericht, sloot het topic af en zag nog gauw een roze banner. Gelijk weer terug naar je bericht en ja hoor...zwanger!! Geweldig het is jullie enorm gegund!
Bedankt voor al jullie reacties. Leuk om te lezen! Ik heb er ook al over nagedacht dat 10-11-12 wel een hele leuke datum zou zijn. Dus ben benieuwd. Dinsdag heb ik weer een echo, dus hoop ik weer iets zekerder te worden. Heb namelijk echt het gevoel alsof ik niet (meer) zwanger ben. Voel me prima.
lieve jel.. ik had al de eer om het te weten.. maar kan het ook wel van het dak afschreewen hihi.. super dat je weer zwanger bent.. wens je veel zegen sterkte en kracht deze rare en moeilijke weg te gaan.. want onbevangen zwanger zijn is moeilijk.. Maar met al die lieve mensen om je heen die voor je bidden mag je je gedragen weten.. dikke knuffel..
Dankjullie wel voor de lieve berichtjes. Ik heb vandaag een echo gehad en er was een prachtig ieniemienie babytje zichtbaar van 7 mm en een kloppend hartje. We zijn helemaal blij en ik begin er nu ook wel een goed gevoel over te krijgen.
Wat goed!!! nogmaals gefeliciteerd.... en wat zal het een opluchting zijn... (kwam laatst iets tegen van bloedverlies??) iig super voor jullie!!!!
Dankjewel! Dat bloedverlies was vermoedelijk een geknapt bloedvaatje, of meerdere.... Dat denkt de gyn ook. Dat is nu zo goed als over.