Hayley krijgt een broertje of zusje.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door dinh, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/341858-twee-dagen-overtijd.html was al te lezen, dat we over tijd waren. En nu zijn we al verhuisd naar een ander deel van het forum.

Had er met de telefoon een foto van gemaakt, maar dan is ie blijkbaar te groot voor deze site. Maar goed, het maakt niet uit. Er stond heel duidelijk een +. Gewoon heel donker blauw!

Na goed, dus voor de tweede keer zwanger. Nu zitten we dus zo ongeveer in week 5 of 6. Immers, je krijgt 2 weken cadeau.....

Na het overlijden van Hayley na 31 weken zwangerschap, zullen we nu dus 34 hele spannende weken tegemoet gaan. Diepe zucht. Blijdschap is er, maar toch ook de angst. Maar vooralsnog overheerst wel de blijdschap.....

Yippie.....

=== edit ===
    Je kan natuurlijk ook de grootte van de afbeelding wijzigen.

2. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het spannend is!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Het zal zeker een emotionele en spannende tijd gaan worden.
    Maar hopelijk blijft het goed gaan.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

5. Zijn er eigenlijk veel verschillen bij VK's? Wij zien ze pas op 29 maart voor het eerst en zijn dan 8 weken zwanger en de eerste echo zal wel eind april zijn, daar hebben we nu nog geen afspraak voor gemaakt, maar wellicht dat die ook in het ziekenhuis moet gaan plaatsvinden. Het wordt toch wel een spannende tijd en we laten eerst 29 maart eerst op ons afkomen en daarna zien we wel verder. Maar de indruk ontstaat, dat sommigen al na 7 weken een echo hebben. Huh? Kan/mag dat? Is dat al verantwoord?

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Duidelijk zwanger!!!
    Gefeliciteerd!!!

7. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, een hele duidelijke plus op de test! Zal zeker een hele moeilijke, extra spannende tijd worden voor jullie. Hopelijk gaat dit gewoon helemaal goed.

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Als een vrouw bijvoorbeeld een of meerdere miskramen heeft gehad, of grote kans heeft op een miskraam, dan worden er wel eens eerder echo's gemaakt. Hangt wel een beetje van je vk af, de ene is er iets gemakkelijker mee dan de ander. Hier konden we met 7 weken even snel kijken of er een hartje klopte.

9. Wij hebben geen miskraamgeschiedenis, maar wel het gegeven, dat er een baby na 31 weken zwangerschap zonder aanleiding is overleden in de baarmoeder. Over drie weken hebben we dan een afspraak met de VK. Hoop dan stiekem, ook gezien je verhaal, om te kijken of het hartje dan klopt.

10. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb altijd vroege echo's gehad.maar nooit een miskraam gelukkig.
    hie ris dat standaard.
    of je moet gewoon zeggen dat je niet weet wanneer precies je laatste menstruatie is geweest dan krijg je vaak ook eerder een echo

11. We hebben al een afspraak met de VK, op 29 maart. Maar ik ga gewoon aangeven, dat met de wetenschap van onze geschiedenis, dat ik graag wil weten of het hartje in weze al klopt. Dat is dan een eerste geruststelling.....

12. jazz

jazz Niet meer actief

Dinh..jaaaa vet positief zeg. Wow kan me voorstellen dat jullie blij zijn maar het is ook best dubbel, spannend en erg emotioneel. Maar ik weet zeker dat Hayley jullie toelacht en er voor gaat zorgen dat haar broertje of zusje het goed blijft maken.
    Veel plezier.

13. Reavelijn

Reavelijn Lid

14 feb 2012
    66
    0
    6
    Fulltime mommy van een lief meisje!
    Limburg
    Gefeliciteerd!! :)

14. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    ;)Wauw, heftig allemaal. Van harte gefeliciteerd!!! Leuk! Probeer intens te genieten en geen zorgen maken, leef met de dag en zo zijn snel die 9 maanden om!

15. Hihi, vandaag kwam ik wat later thuis van het schaken. Toen zei vrouwlief: Mijn zus geloofde mij niet, dat ik zwanger ben.

Het mooiste is : Op dat moment dacht ik: Huh?! Ben je zwanger dan? Oh ja! En toen reageerde ik als volgt? Huh? Heb je het al verteld dan?

Nou, ze had het nog niet verteld, maar het kwam er op neer, dat ze elkaar een beetje voo de gek hielden. De een vroeg of ze zwanger was/ongesteld moest worden, de ander zei voor de grap dat dat niet kon, maar de een geloofde dat weer niet.

16. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Proficiat!!

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Proficiat en duimen draaien hier voor een plakbeeb!!!! Het is jullie gegund!

18. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    gefeliciteerd meid!:D

19. Ik had de naam Cadence in een andere topic geplaatst. Op zich vind ik het er wel bij passen, wat vinden jullie? Nichtje die zat mee te denken, zei dat een naam die eindigt op de de klank -ie mooier klinkt bij Hayley. En haar favoriet is dus Felicity.

Deel Deze Pagina