Op 17 Maart is onze dochter Lara geboren om 15:42 uur, 3550 gr en 50 cm. Om 04:15 uur waren mijn vliezen gebroken, vruchtwater was niet helder dus ziekenhuis gebeld en we moesten gelijk komen, onze meid had gepoept in het vruchtwater en omdat ik nog geen weeen had hebben ze die opgewekt. Bij binnenkomst had ik al gelijk 3cm ontsluiting maar na 3 uur zat ik pas op 4 cm. en toen ging het te snel binnen een uur en 10 minuten zat ik op 10 cm en mocht persen maar ik had vreselijke rugpijn en kon me niet op de weeen concentreren. Ech is gemaakt om te kijken waar die rugpijn vandaan kwam en onze meid blijkt een sterrekijker en drukt dus met haar hoofd op de zenuw in mijn rug. er wordt besloten om mij te helpen met de vacuumpomp na 3 keer persen en veel rugpijn wordt besloten dat dit niet werkt en ik krijg met spoed een keizersnede. Na 2 dagen ben ik al naar huis gegaan, ik wou zo graag naar huis en ik voelde me goed ookal had ik nog wel wat last van mijn buik.
Wat een mooi kind! Gefeliciteerd. Grappig hoe luchtig je over de bevalling praat, ondanks dat het best heftig moet zijn geweest voor je. Stoer hoor. Geniet ervan.