Dag dames, Vol trots wil ik even vermelden dat onze docht Lize op vrijdag 10 juni om 6.03 uur in de ochtend is geboren na een zwangerschap van 37.6 weken. Nog steeds een beetje onwerkelijk,vooral na zo'n korte bevalling. Maar ohh zo blij. Hier onder een korte versie van de zeer korte bevalling. woensdag 8 juni was ik nog bij de verloskundige voor de wekelijkse controle. toen bleek de kleine nog niet helemaal ingedaald te zijn. ze had t nog wel goed in mijn buikkie.ik had ook nog nergens last van en niet t idee dat ze al snel zou komen. Woensdagnacht eindelijk eens lekker kunnen slapen, ik sliep nm al maanden slecht vanwege het vele plassen tussen door. Donderdagavond ook beetje optijd naar bed gegaan. donderdagnacht om 4.30u werd ik wakker om te plassen. Ook niks bijzonders,want moet dus zo vaak. nadat ik terug kwam van de wc en ik weer op bed lag, voelde ik ineens een plopje in mijn buik en ineens was mijn bed nat. ik dacht huh plas ik nu in mijn bed, dus maar gauw naar de wc gegaan. Daar zag ik wat bloed bij mijn urine. Mijn partner wakker gemaakt, want ik dacht t kan zomaar vruchtwater zijn. We wisten niet goed wat we moesten doen met het bellen naar de verloskundige. maar omdat er bloed bij zat, toch maar even gebeld. zij zou wel even komen kijken en dan n stappenplan maken voor de dag, wanneer we weer moesten bellen etc etc. en wanneer ik naar het kraamhotel zou gaan, want daar wilde ik bevallen. kraamhotel is hier eigenlijk poliklinisch. als je niet thuis wilt bevallen, dan dus in het kraamhotel en wordt het medisch ga je 1 verdieping naar beneden in het ziekenhuis.kraamhotel is dus ook in t ziekenhuis. Om 5.10 uur in de ochtend was de verloskundige er. in die tijd kreeg ik 3x een wee en die vond ik behoorlijk heftig. ik zei nog tegen mijn vriend; jeeee als dit de 1e weeen zijn, dan spuit mij maar plat hoor,want dan trek ik t niet. de VK ging inwendig kijken en keek toen naar mijn vriend en pakte mij vast, aangezien ik lichtelijk in paniek was. ze zij; nu even goed naar mij luisteren, wil jij nog in het kraamhotel bevallen??? Ik zo; JA, want ik wilde voor een badbevalling gaan. Ze zei; oke dan moeten we NU gaan,want je hebt volledige ontsluiting. Huh????? dit kan niet etc etc etc, helemaal geen weeen gehad, blah blah blah. ik ben in de auto gezet bij de VK en we zijn gegaan. Mijn vriend moest er achteraan komen,want we hadden geen tijd te verliezen.Om 5.30 uur in de ochtend lag ik op mijn bedje in het kraamhotel. In de auto bleek ik al persweeen te hebben. Om 6.03 uur is onze dochter geboren!!!! Zeer snel gegaan dus allemaal. Moet zeggen dat t emotioneel veel met mij doet dat het zo snel is gegaan, misschien wel te snel. lichamelijk heb ik niet lang pijn gehad, dat is dan weer t voordeel. zo dat was mijn verhaal!!!! En nu ga ik weer gauw naar mijn meisje toe!!! Liefs Sannie
Super gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ik had ook een snelle bevalling. In totaal vanaf de 1e wee tot de geboorte duurde 2 uur en 20 minuten. Emotioneel gezien vond de gyn het ook veelste snel gaan, maar denk toch beter te snel dan er 48 uur over doen. Geniet lekker
onwijs gefeliciteerd en geniet er van wat een verhaal meissie zo zie je maar weer een kindje kan er ineens zo zijn
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lize. Zou het aan de naam liggen haha onze dochter Lise is in 3 uurtjes geboren!!
Proficiat met je dochtertje! Toch leuk, zo'n snelle bevalling, bij mij is het ook heel snel gegaan... beter zo dan uren te moeten afzien hé.Geniet er maar van , het gaat zo snel!
gefeliciteerd met je dochter !!!! bij mij precies hetzelfde gegaan. donderdagnacht moest ik naar de wc en op bed gebeurde het. 0:20 vliezen gebroken en 2:25 lag aryana op mn buik. volgens de vk ging het veel te snel en heb vrijdag me vaak afgevraagd wat er nou gebeurt was allemaal. hopelijk gaat alles nu goed met jullie allbei. geen last van naweeën gehad?
Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Het kindje van mijn zus heet ook LIZE!!!!! Zo'n ontzettend mooie naam!!!!