hallo iedereen , wil iedereen laten weten , na een zwangerschapsduur van 37 week en 1 dag is onze mooie dochter ,ESMEE , geboren op 18-10-08 ! ze woog 3210 gram en 51 cm lang.. ze doet het super goed , ondanks dat ze toch 3 week eerder is geboren na een natuurlijk turbo bevalling..! heb echt een turbo bevalling gehad , tussen vliezen breken en de bevalling heb ik er 22 uur over gedaan..(heb smiddags nog boodschappen gedaan enzo met de (lichte) weeen) de weeen waren het heftigst rond 00.30 uur en ESMEE is geboren om 03.39 uur... vondt zelf de weeen erger dan de bevalling zelf ! zou ik iedereen willen wensen.. ! maar helemaal verliefd ! nemen ze NOOIT meer af ! groetjes magdalena6
Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! P.S ik ben die dag ook geboren maar dan 18-10-1980,precies omgedraaid
gefeliciteerd.. met je dochtertje.. en natuurlijk kan niemand je wondertje afpakken geniet ervan groetjes
dat doen we zeker , kan het niet beschrijven hoeveel we van haar genieten... met die kraaloogjes die je zo verliefd kunnen aan kijken ... smelt je helemaal weg.. zo mooi...