Onze dochter... :( waarom

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door khloe877, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Hey meiden.

    Mn zwangerschap ging heel goed. Tot k op zaterdag bloed verlies hadt.
    Omdat verloskundige vol zat werd k door gestuurd na ziekenhuis.
    Daar ginge alle alarm bellen af. K hadt harde buiken wat me lichaam als weeën aan zag. Werd met ambulance na amc gebracht. Daar kreeg k medicatie en weeën remmers.
    Dat sloeg gelukkig aan.
    Na veel echo's kwamen ze er achter dat mn baarmoedermond verkort was en die bleef 3dage stabiel dus mocht weer na huis.
    Een nacht en dag thuis geweest werd k de 2e nacht weer wakker dat niet goed voelde raare buik.
    Weer als gek na amc. Bleek ik hardebuike te hebben. Weer medicatie alleen sloeg niet aan.
    Opgeven ne moment voelde k dat de baby echt kwam.. ze dachte dat k mis hadt. Tien ze keken bleek k al voorledig ontsluiting te hebben. Binne 13min was onze dochter er veels te vroeg was net 28 weken zwanger
    Gelukkig huilde ze meteen en ademde zelfstandig.
    Ze moest wel na neonatologie (in couveuse) nacht maakte ze goed.
    Aleen dag 4 ging het mis sochtends lag ze er zo mooi tevreden uit mooi roze en ademde zelf. K mocht niet in ziekenuis blijven dus besloten we om smiddags ff thuis te ruste en savonds zoude we heen gaan om dr te verzorgen.
    Helaas hebbe we dit nooit kunne doen.
    Werde op gebeld dat we moeste komen was mis.
    Klaplong (die hebben ze kunne maken) en ze hadt bloeding maar konde niet vinde waar.
    We bleven daar en ginge savonds ba ronald huis.
    Al gauw werde we al na 3 uurtjes gebeld dat ze achter uit ging.
    Ze hebben alles gedaan wat ze konden. Maar helaas is ze overleden In onze armen.
    Wat zo mooie droom en wens was wat na 2, 5jaar uitkwam.. eindigt zo vol verdriet.

    De verlangen naar een baby is zo groot..hoe lang moete we wachte?
    Vergeten doen we haar niet. Ze zal altijd bij ons horen.. altijd met ons mee dragen.

    Waarom ?
    Dat Zal k nooit weten
    Xxxx
     
  2. evietje

    evietje Actief lid

    22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Wat een heftig zeg, zoiets verwacht je niet.
    Gecondoleerd met jullie dochter. Ik wil jullie veel sterkte wensen deze tijd.
     
  3. Logan

    Logan Niet meer actief

    Gefeliciteerd met haar geboorte en gecondoleerd met het verlies. Ik heb een brok in mijn keel.. heel veel sterkte :(
     
  4. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte!
     
  5. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat vreselijk! Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Heel veel stertkte :(
     
  6. mart

    mart Fanatiek lid

    2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Khloe,

    Zo lang moeten wachten tot je liefste wens in vervulling ging. De enorme blijdschap toen jullie eindelijk zwanger waren. Het ging allemaal zo goed en dan moet die vreugde zo eindigen. Het is zo oneerlijk! Waarom moet dit gebeuren en waarom moet dit jullie overkomen. Meis, woorden schieten tekort om te zeggen hoe erg ik dit vind en hoe ik met jullie mee leef. Hopelijk vindt je samen met je vriend en je familie de kracht om dit verlies te verwerken.

    Dikke knuffel en ik denk aan je.
     
  7. Chantal86

    Chantal86 Actief lid

    29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Heel veel sterkte
     
  8. Zwangels

    Zwangels Fanatiek lid

    22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wat ontzettend verdrietig!
    Het is zo oneerlijk, zolang moeten wachten om zwanger te worden en dan dit....pfff
    Woorden schieten te kort.

    Heel veel sterkte meid!
     
  9. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Tranen in mn ogen.. wat erg!!

    Gecondoleerd en heel veel sterkte!!
     
  10. MamaZE

    MamaZE Niet meer actief

    Vreselijk!! Gecondoleerd met dit immense verlies! :(
    Heel veel sterkte..
     
  11. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gecondoleerd, veel sterkte
     
  12. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter :(
    Heel veel sterkte!
     
  13. olive

    olive Actief lid

    2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Khloe,

    Gefeliciteerd met jullie dochtertje, zij heeft jullie mama en papa gemaakt en tegelijk ook gecondoleerd :(
    Helaas gaat het soms mis.. Wat een hartverscheurend verhaal :(

    Wij zijn 3 maanden geleden ons zoontje verloren na een perfecte zwangerschap van ruim 29 weken, ze zagen tijdens een standaard groeiecho dat zijn hartje niet meer klopte. Het was ons eerste kindje en we waren al 3 jaar bezig in het ziekenhuis voordat ik eindelijk zwanger was. Uit onderzoek is geen doodsoorzaak gevonden.

    Meid ik weet precies hoe je je voelt, je hart is verscheurd en het gevoel van oneerlijkheid, onrechtvaardigheid is niet te houden, ik weet het.. Ik was zo ontzettend boos.
    Het doet nu heel erg pijn, maar het zal minder worden met de tijd..

    Maar die waarom vraag zal helaas altijd onbeantwoord blijven. En helaas houdt de natuur er geen rekening mee hoeveel ellende je hebt moeten meemaken om zwanger te worden. Maar vergeet niet, iedereen krijgt zijn bordje ellende op deze wereld, dit is het ergste wat jullie moeten meemaken. Ik wens jou en je man en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.

    Hebben jullie haar begraven?
    Wij hebben ons zoontje begraven en we hebben onlangs een hele mooie blauwe vlinder gekocht en dat hangt bij ons bij de voordeur als aandenken.

    Na regen komt altijd zonneschijn, ook voor jullie vergeet dat niet.

    Een hele grote knuffel,
    Olive
     
  14. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    We hebben d'r gecremeerd, we wachten tot de as vrij word gegeven, dat willen wij in urn (vlindervorm).
    We hebben wel echt een afscheidt dienst gehouden met ouders, broers en beste vrienden. Heel intiem maar heel fijn.

    Olive mag k je privé berichtje sturen?

    Voelt IND heel leeg... Gemis die verlangen.
    Vind ook moeilijk omdat veel vrienden om ons heen baby's verwachte.
    Vind dat lastig omdat k die verlangen ook heb...
    Dat zal jij ook wel herkennen he.

    Mooi gebaar vlinder bij voor deur.
    Hebben jullie ook mooi afscheid gehad?

    Xxx
     
  15. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat vreselijk om dit mee te maken.

    Ik wens jullie heel veel kracht toe met dit immense verdriet
     
  16. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Bedankt voor jullie lieve berichten xxx
     
  17. olive

    olive Actief lid

    2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Khloe,

    Tuurlijk mag je mij een pb sturen!

    Fijn dat jullie op een mooie manier afscheid van haar hebben kunnen nemen met jullie dierbare naasten. Hebben jullie ook foto's?
    Er is een fotografe van stichting Make a memory langs geweest bij ons in het ziekenhuis. We hebben hele mooie zwart wit foto's en ook hand en voet afdrukjes. Daar zijn we heel erg dankbaar voor.

    Een urn in een vlindervorm is heel mooi! Ik had ooit van iemand gehoord die het as in een houten hart hebben laten zetten, was ook erg bijzonder.
    Sommige mensen laten ook een stukje as in een sieraad zetten zodat ze het bij zich kunnen dragen.

    Wij hadden een mooi afscheid, maar ik merk nu dat ik toen een soort van verdoofd was. Het gaat allemaal zo snel dat je nog in een shock verkeert en je gaat op dat moment door omdat het moet. Als dat is afgelopen is verwerken je hersenen pas wat er gebeurd is en ja die emoties die zijn niet te omschrijven..

    Ik herken je gevoelens heel erg.

    Pb me!

    Liefs,
    Olive
     
  18. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Wat erg meid, heel veel sterkte gewenst!!
     
  19. MB2005

    MB2005 Fanatiek lid

    30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte met dit grote verlies.
    MB2005.
     
  20. AT2014

    AT2014 Lid

    18 mrt 2014
    21
    0
    1
    Lieve Khloe,

    Gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie dochter.
    Ik weet helaas hoe het is om kindjes te verliezen. Onze dochter is na 20 weken in mijn buik overleden en in mijn 2e zwangerschap is onze zoon veel te vroeg geboren. Ik ben met 23 weken opgenomen met bloedverlies en had al weken harde buiken. Helaas heeft behandeling met rust en weeenremmers niet mogen helpen en is onze zoon na een aantal dagen geboren. Hij is 1,5 uur na zijn geboorte overleden.

    Ik wil je heel sterkte wensen en hoop dat jullie snel zwanger zijn van een wonder waar jullie voor mogen zorgen.

    Veel liefs
     

Deel Deze Pagina