pfff moet even mijn verhaal kwijt hoor ik had aardappels gebakken in de frituur we zijn aan het eten en mijn zoontje glipt stiekum weg zag hem al naar de schuur lopen dus mijn vriend erachter aan en net op het moment dat mijn vriend binnen liep schrok mijn zoontje van hem dat hij viel en met z'n arm in de frituurvet nu is zijn hand en pols 1e en 2e graads verbrand morgen moetten we terg naar het ziekenhuis en gaat de plastisch chirurg er naar kijken pff mijn hart brak vandaag voelde me zooo schuldig
Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn! Oh, wat kunnen die kleintjes vlug zijn... Ik wens jullie heel veel sterkte toe, tjee wat een rot verhaal zeg!
Sterkte! woh ik schrok! simmige kindjes komen er nog veel slechter vanaf.. ik ken een jongentje die over zijn hele lijfje is verbrand..
oh jeetje wat een schrik!! heeft hij veel pijn.. mijn neefje had het een maandje geleden ( thee) ze arm en hand waren verbrand. gelukkig na intensieve verzorging zie je er helemaal niks meer van!! ( hij heeft wel best veel pijn gehad) heel veel sterkte voor je zoontje ( en jullie natuurlijk ook)
Sterkte meid. En ja ze zijn watervlug. Hoop dat het meer valt'. En dat het snel goed en mooi geneest. En jullie iets van de schrik bekomen. Pff. Zou zelf denk ook in alle staten zijn. Kindjes
Pffff, wat zullen jullie beiden geschrokken zijn. Ze zijn zo snel! Naast je schuldgevoel moet je ook maar bedenken hoe snel en goed je gehandeld hebt nadat het gebeurde. Vaak voorkom je een hoop ellende door kalm te blijven en goed te handelen. Dan mag je dus ook trots zijn op jezelf! Succes in het ziekenhuis. Hopelijk valt het mee en is het goed te genezen. (Ken iemand waarvan dochtertje hete thee over zich heen trok. Was ook 2e graads, maar helemaal weg getrokken. Weet niet of het bij vet hetzelfde werkt.)
och meisss wat is dit erg en ook zeker voor jullie pfffff veel sterkte en hopelijk kunnen ze hem heel goed verzorgen dat t hopelijk meevalt
thnx meiden de pijn valt op zich mee hij heeft 6 tubes zalf erop gekregen gister en verband om hij heeft de hele nacht doorgeslapen heel af en toe zegt ie wel dat het pijn doet maar das dan vaak ook dat ie wat te eten wil want z'n beide armen zitten in verband anders trekt ie alles eraf
jeetje dat is schrikken, gelukkig heeft hij wel goed geslapen, die kleintje zijn zo vliegensvlug. sterkte de komende tijd
Ach wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, die kleintjes zijn soms ook zo rap. Hoop dat het allemaal meevalt en dat het mooi geneest. Groetjes Anita
nou hij is bij de plastisch chirurg geweest hij was heel tevreden z'n handje is niks mis mee alleen is z'n pols 2e graads verbrand hij heeft nu speciaal verband om de chirurg zei dat het allemaal goed komt alleen als er een infectie bij komt zijn we verder van huis
he getsie echt een nachtmerrie! ik wil jullie veel sterkte wensen, en gooi die frituurpan achter slot of in de container!