wie herkend dit. Hij is altijd een perfecte slaper geweest en is echt op 1 hand te tellen hoe vaak hij snachts huilde in bed. Hij si nu sinds een maand gerust 3 x per nacht wakker. hij is echt mega hyper luistert slecht hij hoort ons ook echt gewoon niet omdat hij zo op gaat in zijn fantasieverhalen en spel. herkend iemand dit? we hebben continu strijd met hem hij wil alleen maar springen en rennen en dansen en monsters vangen eten koken. pff gewoon niet bij te houden. Terwijl hij voorheen redelijk rustig was en erg snel moe was ook door dat hij een gaatje in zijn hart heeft. Hij lijkt nu echt helemaal door te slaan!:x
Herkenbaar, alleen is mijn zoontje over 2 weken 4 jaar.. Maar inderdaad sinds zijn 3e verjaardag (hooguit paar maandjes later) is hij ineens extreem druk. Hij kan echt amper stil zitten, wilt alleen maar rennen en vliegen en gek en druk doen pff.. Ik dacht altijd, het is maar een fase maar die duurt op dit moment bij ons dus al bijna een jaar. Ik heb werkelijk geen idee, misschien toch de leeftijd? Voorheen kon hij echt prima slapen, soms zelfs nog een middagslaap terwijl hij nu echt hooguit maar een paar uurtjes slaap per nacht heeft. Hij is zo ontzettend druk en onrustig. Daarom ga ik Kindival van VSM proberen en anders melatonine. Kijken of het een visuele cirkel is die we moeten doorbreken, als hij meer slaapt en uitgeruster is, hij ook beter te handelen is overdag en beter functioneert.
op de kdv waar hij 2 dagen heen gaat en mijn schoonma die eerst zoiets hadden van ach dat valt wel mee! Die zeggen nu dat hij echt niet gezellig meer is terwijjl hij altijd een heel makkelijk mannetje is geweest. pff weet soms echt niet wat ik er mee moet doen vooral omdat hij er echt een spelletje van maakt om maar zo druk mogelijk te doen. zelfs als ik met hem wil knutselen lukt dit gewoon niet omdat hij zo hyper is. nou ik kijk het nog ff aan misschien toch flink aan het groeien ofzo. weet het ook ff niet maar ik gebruik zelf soms melatonine forte ivm dat ik al sinds de geboorte van mijn zoon heel slecht slaap en wil eigenlijk niet dat hij nu al aan de tabletjes gaat komen ook omdat alles effect heeft op het lichaam ook al lijkt het vaak niet zo. de bijsluiters liegen er niet om. Dus ben ik daar zelf erg voorzichtig mee. bedankt voor de tips en je uitleg hahah je kunt er druk mee zijn met die kleintjes hahah