onzeker...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door flower26, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower26

flower26 Lid

23 nov 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo!

Vorige week ben ik er achtyer gekomen dat we zwanger zijn! Ooooh wat een heeeeerlijk gevoel gaf dat! Helemaal door het dolle heen... Maar nu begint de onzekerheid te komen. Eind december hebben we onze eerste afspraak bij de VK en krijgen we ons eerste termijn echo.
    Wat mij onzeker maakt is dat ik eigenlijk geen klachten heb...;) Dat zou natuurlijk ineens kunnen veranderen maar voor nu maakt het me echt zoooo onzeker.
    Iemand anders hier misschien ook last van?

Groetjes

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)
    Ik ben juist heel ziek geweest! maar als je geen klachten hebt kan dat nog komen,en misschien niks.maar dat wil niet gelijk per defenitie zeggen dat er wat mis is hoor;)
    Probeer er van te genieten!:)

4. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    gefeliciteerd, de meeste klachten komen wat later.
    hoe ver ben je eigenlijk?

groetjes zoetje:)

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Van harte meid:D

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en die klachten zijn heel verschillend hoor! Ik was/ben best wel ziek, maar vriendinnen 'huppelen' gewoon door!

7. susy26

susy26 Niet meer actief

hOI Flower,zoals je al kunt lezen, is dat heel verschillend, de ene heeft alles de ander niks, waar ik ook bij hoor!:) ik heb nog steeds nergens last van , ja beetje gevoelige borsten, dat is alles. Ik was idd ook best onzeekr in het begin, maar toen ging ik verder lezen op dit zwangerschap forum, en is helemaal niks aan de hand! Ik vertelde t tegen me vk, en ze zei, dan kan het zijn dat je nergens last van krijg! ik zei , mooi zo! haha:p

DUS NIET ONZEKER ZIJN! Niks aan de hand en lekker genieten!!! gaat best snel , zo was ik nog 5 weken nu alweer 11!

GENIETEN MEID!! EN PROFICIAT!!!!

liefs suzanne

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben inmiddels bijna 18 weken... geen tel misselijk geweest, mijn borsten hebben geen blauwe aderen, zijn ook niet pijnlijk, tepels worden niet groter donkerder... heb geen grote buik en voel de baby nog niet.... en toch zegt men dat ik zwanger ben ;)

dus ik begrijp je onzekerheid ik heb het tot nog toe nog steeds!! er is ook niemand die dat echt weg zal kunnen nemen... elke keer als ik weer naar de VK mag ( wat helaas maar 1 keer per 4 weken is :() ben ik weer superblij en verrast dat het hartje nog lekker doorklopt!! maandag over 2 weken de twintigweken echo alweer en ben daar nu alweer zenuwachtig over "alstie het nog maar doet" hihi, dus ik kan wel zeggen "probeer er van te genieten" maar ik weet dat het moeilijk is... misschien een idee om een angelsound aan te schaffen? dan kun je vanaf week 12 zelf het babyhartje horen! ik heb het niet gedaan, en aangezien ik binnenkort eindelijk de beeb zelf kan gaan voelen (hoop ik haha) ga ik het ook niet meer doen, maar is misschien wel een uitkomst voor je straks!

Deel Deze Pagina