Na een ingeleide bevalling, is met 38 weekjes ons dochtertje geboren, Ze woog 3115 gram en doet het super goed! Mijn 6de kraamdag dus vandaag, ik had zelf een verzoek ingediend tot inleiden ivm mijn ernstig zieke vader, maar ik kreeg net na de kerst last van hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftigings verschijnselen en moest dus in het ziekenhuis blijven. Ze hebben de geboorte nog net over het nieuwjaar kunnen tillen maar dat was t dan ook. Bevalling liep veel sneller dan verwacht, tot 15.00 prima te doen maar pas 5 cm ontsluiting, toen zakte me de moed in mijn schoenen, maar kwam ook gelijk in een stroomversnelling. Om 15.43 werd ze geboren na 1 perswee, zonder 'kleerscheuren' kwam ik er van af. Alleen nu wil mijn Borstvoeding niet erg, krijg nu pas stuwing en door alle stress loopt het gewoon niet. Had me overal op voorbereid tot aan een gehandicapt kindje aan toe ivm leeftijd (35jr). Behalve het niet slagen vn BV omdat bij mijn andere kinderen het vanzelf ging. Nu is het ook zo dat mijn vader a.s. Vrijdag een enorme operatie moet ondergaan en ik hierdoor continue moet huilen.. Zouden dit kraamtranen zijn of moet ik verdere hulp gaan zoeken? Dank voor t lezen, X
Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid. Heel veel sterkte met je vader.. Het is logisch dat je je ook daar zorgen om maakt en huilt.
Gefeliciteerd met de geboorte van je meisje. Fijn dat ze is geboren vóór de operatie van je vader, dit zal hem hopelijk ook extra kracht geven. Er komt een hoop op je af zote lezen, dus doe rustig aan en sta je emoties toe. Dit is alleen maar logisch. En 1 troost: er worden genoeg kinderen groot zonder borstvoeding.
Dank jullie wel allemaal! Het is een hectische tijd inderdaad, iedereen is heel blij voor ons, en willen allemaal komen terwijl ik zoiets heb van whow... Even pas op de plaats. Toen ik donderdag thuis kwam zat mijn huis al nok vol, met broers, zussen, familie etc.. Leuk! Echt waar! Alleen ik kan t er even niet bij hebben nu.. Wel ontzettend dankbaar dat mijn vader ons meisje heeft gezien al was t dan maar 3 minuutjes. Hij krijgt een hersenoperatie en mag geen enkele infectie oplopen anders gaat de operatie niet door. Ook kàn hij haar niet vasthouden maar haar gezien hebben gaf mij rust. Vervelende situatie's allemaal, en het valt zo samen.. Met huilen als gevolg, maar ben wel heel blij met onze mooie dochter Jo-Ann!