Vanochtend zijn we er, na bijna 11 weken zwangerschap, achtergekomen dat ons kleintje niet meer leeft. We zijn ontzettend verdrietig. *Twinkle Twinkle little Star*
Dankjulliewel meiden...en Spring, ik zie dat ook jij dit moet doorstaan, wat vreselijk ... heel veel sterkte ook voor jou, dikke knuffel
Heel veel sterkte gewenst meid! Ik heb helaas vanochtend onze vrucht verloren... Het lijkt bijna wel een trend in het nieuwe jaar.... Sterkte!
Sterkte allebei. Het valt me op dat het prettig is om in dit 'gevreesde' deel van het forum toch (tijdelijk) veel dezelfde namen tegen te komen. Allemaal mensen die op dit moment een soortgelijk verdriet delen...
Dat ervaar ik ook zo! Sterkte iedereen, volgens mij heeft iedereen die in dit topic geschreven heeft wel een sprankje geluk en hoop nodig..
jeetje wat een hoop verdriet zo de eerste week van het jaar ook wij hebben vorige week een curettage gehad alle dames veel sterkte hier die dit allemaalmoeten mee maken
Dat gevoel is wederzijds...ook al kennen we elkaar niet, het geeft ergens steun om dit met elkaar te delen... Sterkte voor iedereen... en n digitale knuffel!