Hier nog maar een keer Gefeliciteerd lieve Sophie! BEn echt super blij voor je! Geniet er maar lekker van en ik wens je een hele mooie fijne onbezorgde zwangerschap toe, dat je straks maar een mooi wondertje in je armen mag houden! heel veel liefs en een dikke knuf pjetje
Jullie zijn schatten En voor degenen die nog niet zwanger zijn: dat jullie me maar heel snel mogen volgen! xxx Sophie
sophie meisje, heeeeeeeel erg gefeliciteerd! hopelijk komen de rest van de 30+ers er gauw achteraan! liefs bianca
thanx meiden Zit echt op een roze wolk nu Ben ook af en toe al erg dizzy, maar heb ik er graag voor over natuurlijk Kan 't nog steeds niet helemaal geloven dat ik echt zwanger ben. Vind t ook erg spannend allemaal. Heb er heel goed gevoel over, maar toch schiet er af en toe door mn hoofd 'straks word ik gewoon ongi'. Gisterochtend tweede testje gedaan ter bevestiging Ook weer super positief. Ga vandaag zo'n digitale test kopen voor m'n verzameling Gisteren helemaal doorgeslagen met gezonde boodschappen doen. Hele kar lag ineens vol met fruit, groente, fruitsapjes, biogarde etc. Dikke zoen, Sophie
...haha zo herkenbaar al die gezonde dingetjes kopen ineens! Deed ik ook zodra ik wist dat ik zwanger was toen in juni. Geniet maar van je roze wolk lieve Sophie! Mirre
Thanks! Heb net al afspraak voor intakegesprek verloskundige gemaakt Heb 31 jan. een afspraak. T begint steeds meer als werkelijkheid te voelen Zijn zo happy! x Sophie