hallo ik heb vanmiddag positief getest en wat onwerkelijk zeg! Volgende week naar de huisarts toe...... ik wil het van de daken schreeuwen! Mijn vriend moet ook nog een uur over werken en ik wil het zo graag vertellen! heb cake met muisjes gekocht en dat serveer ik hem bijde koffie met een in kado gepakte test! Het is zo onwerkelijk dat ik het haast niet kan geloven, maar een ingedroogt lijntje is direct zichtbaar toch? Dit lijntje kwam langzaam tevoorschijn! de gelukkige aanstaande mama
jeannet, gefeliciteerd met je streepje! apart idee, dat ik het nu eerder weet dan de papa! veel plezier om het hem te vertellen...! \/
de cake met muisjes snapte hij eerst niet totdat ik zij hihi we hebben goed nieuws en hij de test zag. We hebben samen nog een test gedaan en weer 2 streepjes nu weten we het zeker! jippie
Volgende week woensdag moet ik ff naar de huisarts ik ben beniewd want ik heb geen idee hoe lang ik zwanger ben, omdat mijn laatste ongi 11 augustes is geweest. En ik 15 oktober nog negatief teste? Dus ben zeer benieuwd! Heeft iemand hier ervaring mee?