Onze prachtige zoon Mees is geboren op sinterklaasdag. We hebben er alles aan gedaan om het niet deze dag geboren te laten worden. 8 December zou onze Mees gehaald worden, dan wel met een keizersnede. Echter bleek het dat ik niet genoeg vruchtwater meer had voor de kleine. Gezondheid gaat voor, dus meteen besloten hem te laten halen door middel van een keizersnede. Inmiddels is hij alweer ouder dan een week en we genieten elke dag van onze kleine knappert. Het is een superjochie!
gefeliciteerd! 5 december is niet de allerleukste datum. (ben zelf een sinterklaaskind) maar ja daar doe je echt niks aan. gelukkig gaat het goed met hem en dat is het belangrijkste. wel proberen dat zijn verjaardag altijd heel bijzonder blijft en niet wegvalt tussen alle sinterklaas dingen.. Dat vond ik zelf altijd het vervelende... lekker genieten van jullie sinterklaas kadootje
Gefeliciteerd! Mika is ook van 5 december..die kwam vorig jaar bijna 4 weken te vroeg..ook met spoed keizersnede... Ach en het maakt toch niks uit..je kan t zelf zo bijzonder maken als je wilt toch.. Geniet er maar lekker van! En een leuke naam!
Gefeliciteerd! En ach het is niet de leukste datum maar het gaat erop dat alles goed en gezond is! Geniet er van
Dank allen voor jullie reacties. Heerlijk hoor dat kleine ventje thuis. We genieten enorm. Zijn vader heeft nu twee weken vrij, dus dat is ook erg lekker. Wat betreft Sinterklaasdag: een verjaardag valt hierdoor toch een beetje op de achtergrond. Natuurlijk proberen wij dat helemaal goed aan te pakken voor hem. Toch zullen in de toekomst vriendjes en vriendinnetjes een andere belangrijke dag op ZIJN verjaardag hebben en begrijpelijk. Wel een beetje zuur voor Mees. Ten tweedde waarom ik liever deze dag niet had gekozen is: mijn schoonmoeder is ook op deze dag jarig. Het is een vrouw die erg kan claimen. Zij eist met gemak HAAR dag op. Maargoed. Wij maken van Mees zijn verjaardag een mooie eigen dag. En sinterklaas is eigenlijk jarig op de 6e december. Twee feestjes achter elkaar! Dank allen en succes met de zwangerschappen en bevallingen. Ciao