Wij gaan in augustus en hebben geboekt bij vacansoleil. Het lijkt ons een ontzettend leuk vakantiepark met mooie zwembaden voor de kinderen. Ook de omgeving ziet er op internet aantrekkelijk uit. Heb je al op zoover gekeken? Daar staan vele recensies over dit vakantiepark. Voor tips over de omgeving: er is een Facebookpagina genaamd Gardafriends waar veel goede tips voorbij komen, echt een aanrader!
Dank je! Ik zie zoveel aanbieders, dat ik het niet meer weet.....Is überhaupt voor volgend jaar, dit jaar hebben we al ergens anders geboekt staan. Wil je me laten weten hoe het was, ook met Vacansoleil en waar de caravans staan?
Ik ben hier twee jaar geleden geweest, fantastische camping! Het zwembad is super, de animatie ook en er hangt een heerlijk sfeertje. Ik ga daar zeker nog eens heen!
Wij zaten er anderhalve week geleden nog! Het is een prachtige camping: schoon, verzorgd, veel speeltuinen, prachtig zwembad (zachte bodem, dus rennende kinderen leveren geen hartkloppingen op), mooie omgeving. Wij hebben via vacanceselect een caravan geboekt in het centrum (was de enige aanbieder die ik kon vonden waar je een caravan op een bepaalde locatie kon kiezen). Het is een grote camping, dus wij wilden wel graag een beetje in de buurt van alles zitten. Voor de kinderen is er leuke animatie, er loopt een leuk kabbelend stroompje dwars ober de camping, voldoende parkeerruimte, echt prima. Het enige minpuntje is dat de caravans vrij dicht op elkaar staan. Wij hadden hier nu geen last van, omdat het voorseizoen is, maar ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen wel heel erg hutje mutje kan zijn.
Toen we hier twee jaar geleden waren was de verbouwing nog niet geweest. Wij zaten toe in een straatje met allemaal nederlanders bij elkaar met in het midden een prachtige speeltuin. Toen was het nog heel ruimtelijk maar we hoorden toen idd al dat het anders zou worden. Erg jammer, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Die zachte bodem in het zwembad is inderdaad fantastisch, snap eigenlijk niet dat ze dat niet als verplicht invoeren, wat is dat heerlijk!
Ontzettend leuke camping! Vooral de glijbanen zijn top voor een 7 en 9 jarige. Enige minpunt vind ik dat er niet een dorpje op loopafstand is. Wij zijn mensen die graag een dorpje inlopen. Als je daar op pad wil moet je altijd met de auto weg
Oh, wij zaten ook in prachtig ruim straatje met speeltuin hoor, maar de caravans stonden wel echt dicht op elkaar, een meter of zo er tussen, schat ik. Ik vond de camping verder zo leuk dat ik het geen onoverkomelijk bezwaar vind, juist omdat het verder allemaal lekker ruim is opgezet. Maar ik kan me voorstellen dat als alles vol zit en je net hele luidruchtige buren hebt, dat het dan wat dicht op elkaar is. Maar ondanks dat gewoon een topcamping.
Wij zijn er vorig jaar geweest. Onze ervaring was negatief maar dat kwam omdat we een vreselijke staplek hadden. Boven aan de glijbaan met slechts een smal padje voor de deur en de geluidsbox voor de deur. Verschikkelijk, de hele dag herrie. De camping is leuk, schoon maar wel heel massaal. Je kunt met je auto niet bij je caravan komen dus bij aankomst zeul je je rot als je geen golfkar kunt krijgen zelfde geldt als je boodschappen doet. Er zijn ook te weinig parkeer plekken. Tevens is het jammer dat je nergens heen kunt wandelen. Al met al genoeg redenen voor mij om niet terug te keren. De faciliteiten zijn fantastisch maar wmb toch teveel min punten
We hebben toch besloten het niet te doen. Het grote, diepe zwembad ligt vrij ver weg van het lagunebad en dus niet zo overzichtelijk voor onze twee meiden. Daarnaast inderdaad het autovrije eat handig is met kinderen, maar minder in he thoogseizoen met bagage en boodschappen. Bedankt allemaal!