Bloeding zat, wie nog meer?

Discussie in 'Miskraam' gestart door OemOethmen, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb t helemaal gehad met het bloedverlies! Ik ben het zat! Na de bevalling heb ik zoveel bloedverlies gehad in totaal 29 dagen, toen met eerste miskraam in december 10 dagen, toen met 2e miskraam in maar 17 dagen en nu weer inmiddels op 9 dagen!
    Ik kan het niet meer aan om bloed te zijn! Ben het spuugzat.

Hebben jullie dat ook?

(oh ja, laatst was ik rode bieten aan t snijden, begon ik helemaal te hyperventileren en viel bijna flauw, zo erg dus!)

Groetjesss

2. Niet meer actief

Lieve OemOethmen,

Gezien dit berichtje en je ander postjes denk ik dat het niet verkeerd zou zijn om eens met je huisarts te praten. Ik begrijp heel goed dat je je heel rot voelt door alles wat er gebeurt. En het is heel belangrijk dat je straks weer wat beter in je vel zit. Misschien dat een gesprek met een deskundige je kan helpen. Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat. Vind het zo rot voor je!

liefs mara

3. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    jah ik wilde vanochtend al bellen, maar kwam wat tussen. ik bel maandag. want ik begin gek te worden.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Gewoon ff bellen hoor meis,
    dit soort dingen moet en kun je soms niet alleen oplossen. En gelukkig zijn dit soort mensen er om je te helpen. Heel veel succes.

Deel Deze Pagina