hallo ,hier ben ik dan terug , vandaag heb ik een beetje teveel hooi op mijn vork genomen vrees ik , heb helemaal mijn koertje opgepoetst met de hoge drukreiniger ,4kilometers gestapt ,en daarna als ik naar toilet ging had ik een beetje bloed bij ,nie voor te zeggen veel maar toch .Nu al heel de avond dat ik veel weeen heb maar denk niet dat het juiste zijn maar toch ben ik bang wou juist mijn verhaal kwijt meer niet
als je echt bang bent zou ik de vk even bellen, kan ze je mischien even gerust stellen of mischien komt ze wel even langs. kan je rustig de nacht in. ik denk dat zij de enigste is die hier wat zinnigs over zeggen kan. sterkte
Hoeveel harde buiken heb je? Als het \o tussen de 5 en 10 minuten zit en ongeveer een minuut aanhouden zou ik zeker de verloskundige bellen. Er is mij verteld dat wanneer je nog onder de 37 weken zwangerschap bent en je harde buiken zo ongeveer rond de 10 minuten komen en een minuut aanhouden je absoluut moet bellen! Succes
er is mij verteld dat het rond deze tijd normaal is als je een beetje bloed verliest. Zolang het geen ongesteldheids hoeveelheden zijn kan het geen kwaad. Wel wordt geadviseerd om t maandverbandje te behouden om de hoeveelheid te kunnen laten zien. Succes meid en doe lekker rustig aan want je lichaam waarschuwd niet voor niets
Nog effe meid. Ik blijf ook gewoon bezig en doe soms teveel maar dat is de "aard van het beestje"." Zal ook blij zijn als de bevalling achter de rug is; zie er ook wel tegenop nu het zo dichtbij komt. Silly