ben bang !!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hallo ,hier ben ik dan terug ,
    vandaag heb ik een beetje teveel hooi op mijn vork genomen vrees ik ,
    heb helemaal mijn koertje opgepoetst met de hoge drukreiniger ,4kilometers gestapt ,en daarna als ik naar toilet ging had ik een beetje bloed bij ,nie voor te zeggen veel maar toch .Nu al heel de avond dat ik veel weeen heb maar denk niet dat het juiste zijn maar toch ben ik bang :oops: wou juist mijn verhaal kwijt meer niet

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je echt bang bent zou ik de vk even bellen, kan ze je mischien even gerust stellen of mischien komt ze wel even langs. kan je rustig de nacht in. ik denk dat zij de enigste is die hier wat zinnigs over zeggen kan.
    sterkte

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    idd en zowiezo zijn al die harde buiken een teken dat je het rusig aan moet doen!

4. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    mischien beter om ff de vk te bellen
    anders hoop ik dat het snel over gaat
    veel liefs mariska

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja zou ook ff de vk bellen!!

Succes

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hoeveel harde buiken heb je?
    Als het \o tussen de 5 en 10 minuten zit en ongeveer een minuut aanhouden zou ik zeker de verloskundige bellen.
    Er is mij verteld dat wanneer je nog onder de 37 weken zwangerschap bent en je harde buiken zo ongeveer rond de 10 minuten komen en een minuut aanhouden je absoluut moet bellen!

Succes

7. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    er is mij verteld dat het rond deze tijd normaal is als je een beetje bloed verliest. Zolang het geen ongesteldheids hoeveelheden zijn kan het geen kwaad. Wel wordt geadviseerd om t maandverbandje te behouden om de hoeveelheid te kunnen laten zien.

Succes meid en doe lekker rustig aan want je lichaam waarschuwd niet voor niets

8. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nog effe meid.
    Ik blijf ook gewoon bezig en doe soms teveel maar dat is de "aard van het beestje"."

Zal ook blij zijn als de bevalling achter de rug is; zie er ook wel tegenop nu het zo dichtbij komt.

Silly

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben benieuwd hoe het nu is?

Deel Deze Pagina