Dank je wel meid Ja morgen alweer fm. Ben benieuwd.. Verwacht er nog niet zo heel veel van hoor.. Verwacht ergens in het weekend de behandeling te krijgen (gezien de lengte van mn cyclus) maar wie weet loopt het ineens heel anders.. Eigenlijk zou ik op dag 9 langs moeten komen (donderdag) maar omdat ik dan mn jaarlijkse dagje uit met collega's naar de KreaDoe in Utrecht heb, heb ik besloten morgen maar vast te gaan. Puur voor mn eigen gemoedsrust, en dan waarschijnlijk vrijdag weer
Je weet het id nooit, kijk maar naar mij. Heb ik eerst een goede ronde met 25IE 7 dagen spuiten, heb ik nu na 21 dagen nog niets en is de dosis al naar 67,5 IE. Ook dat zegt weer niets voor een volgende ronde. Dat vind ik wel irritant, want dan weet je nooit wanneer je gelijk goed zit. Maargoed! Laat het weten hè, hoe het morgen was!
Inderdaad.. je weet het nooit van te voren.. Al zijn bij mij de afgelopen 18 rondes allemaal vergelijkbaar geweest qua lengte, dus er moet wel ineens iets heel geks gebeuren wil het niet volgens "schema" lopen.. Maar het kan altijd natuurlijk! Vanmorgen op dag 8 weer voor de eerste fm geweest. Bms is 7.9mm en follikel 10mm. Vrijdag weer terug komen en ondertussen ovulatie testen gebruiken Er waren nog 2 follikels te zien, heel iets kleiner dan deze grote, ben wel benieuwd wat die gaan doen de komende dagen.. Heb nog niet eerder meerdere follikels gezien op de echo, althans niet zo groot als deze Het ziet er dus allemaal weer goed uit, ook vergeleken met de afgelopen maanden.. Hopen dat die vrijdag lekker gegroeid is (of zijn?) 2 mag van mij ook wel! Haha
Jeej wat goed. Wel snel vrijdag al terugkomen. Ik moest met 10,5mm de afgelopen keer ophogen qua dosering én pas een week later terug komen. Ik gaf aan dat ik dit wel laat vond, wel een risico, maar mijn bloedwaarden waren zo laag dat het wel kon. Nou, dat hoop ik dan maar anders is alles voor niks geweest. Mooi dik bms. Ik heb met 10/10,5 mm follikel meestal een bms van tussen de 5 en 6. Op zich ook prima. Goedzo! Op naar morgen alweer!
Ja klopt. Is inderdaad snel, maar de follikels hebben bij mij vaak een hele grote groeispurt, waardoor het heel snel kan gaan Vanmorgen was er alleen nog niet heel veel groei te zien. Zat pas op ong 11mm nu. Bms was ook niets gegroeid tov 2 dagen terug. Maandag weer terug komen. Ik hoop dat ik niet voor zondag een positieve ovulatie test heb. Het weekend zitten ze namelijk helemaal vol al. Zaterdag avond laat of zondag een positieve test, houdt in dat we komende maandag weer behandeling gaan krijgen. Dus daar hoop ik dan maar op. Mocht het morgen overdag al zijn, dan moeten we het zelf gezellig maken en op naar volgende maand.. Duim je mee dat dat niet het geval zal zijn? Jij ook goed weekend voor de boeg? Maandag mag je weer terug komen toch?
Ik hoop heel erg voor je dat dat niet het geval zal zijn. Hoe realistisch is een groei van 11 naar 18 in 1 dag? Maandag moet ik inderdaad terugkomen. Dan heb ik 27 spuiten gezet en ik ben er echt klaar mee! Het prikken zelf gaat de laatste dagen dan weer wat minder lekker. Ik merk dat mijn buik best gevoelig is geworden. Ook doet het prikken zelf een beetje pijn (eerst voelde ik het geloof ik niet eens) en als de naald in mijn huid zit dan voel ik wat weerstand. Ik denk dat het ook wel komt omdat ik zo lang aan het prikken ben. Ik probeer verder positief te blijven, ik heb het gevoel dat ik niet anders kan zeg maar. Alsof het voortkomt uit een beetje zelfbescherming. Niemand heeft iets aan een negatieve instelling van mij: daar gaat m'n ei niet echt harder van groeien ofzo . Al moet ik soms wel zeggen dat het niet altijd makkelijk is. Deze ronde voelt ook echt 'ver weg', alsof ik er met een afstandje naar kijk. Komt door die tegenvallende fm-en telkens. Ik kijk dus met gemengde gevoelens uit naar maandag. Aan de ene kant denk ik: ben heel benieuwd, er MOET nu toch wel wat gebeuren? Anders denk ik: oke whatever, we gaan weer....
Van 11 naar 18 is inderdaad niet realistisch, maar vorige maand had ik bij 15mm al een positieve ovulatie test. Hij groeit bij mij nooit zover door, dus ben heel benieuwd.. Ik hoop echt dat het goed komt.. Anders is het weer zo zonde.. Je spuit inderdaad al lang deze periode.. Jemig.. Hoop zo voor je dat het maandag resultaat heeft opgeleverd en dat je dan eindelijk door kunt met deze ronde. Het is moeilijk voor te stellen hoe je er in staat als het allemaal zo lang duurt.. Kan me goed voorstellen dat je het begint te merken aan je buik en dat het niet echt lekker wil met het spuiten nu. Ik duim heel erg voor je..!! Goed dat je toch positief probeert te blijven, hoeveel tegenvallers je ook al hebt gehad. Hopelijk hou je het nog even vol.
Vanochtend een positieve ovulatietest gehad. Gelukkig maar! Morgenochtend bellen en hopelijk kan het allemaal ingepland worden. M'n vriend moet eerste deel werken tot half 10 dus hopelijk komt dat allemaal goed 😊
Hoe is het bij jou gegaan? Ik hoop zo voor je dat je een keer goed nieuws te horen hebt gekregen..!! Hier vanmorgen de 2e IUI gehad. 20 november mn NOD. Er bleven na opwerken in het lab ruim 20 miljoen zaadcellen over. Het eitje zat er nog. Gisterochtend een positieve ovu test gehad, dus verwacht wel dat die vandaag ergens zal gaan springen Hopen maar weer dat er een goede zwemmer tussen zit.. Moest wel lachen, toen de arts het spuitje leeg drukte zei ze: daar gaan ze! Haha, toen dacht ik wel bij mezelf, nou succes jongens!
Wat goed van je tweede IUI. Zat er bij mij ook maar zo'n vaart in! En 20 november al, dat klinkt dichtbij! Ik duim voor je! Nou, hier eigenlijk wéér een beetje hetzelfde verhaal, verdorie! Ik had en echo bij een andere fa blijkbaar (??), misschien miscommunicatie toen ik de afspraak telefonisch maakte.. Maar was gelukkig een vrouw en ze was erg aardig. Maar, weer weinig activiteit. Eitje was gegroeid van 10 naar 12,5 mm dus het is íets. Mijn bms was gegroeid van 5,5 naar 7,7 mm dus dat is wel mooi! Weer bloed laten prikken MAAR: ik hoef niet op te hogen want mijn bloedwaarden waren niet te laag. Dezelfde dosering aanhouden (mooi wel wat ik de spuit nu vol zuig tot 1.0 i.p.v. 0.9 ) en do terug komen. Heel mager nieuws maar het is íets. MAAR: nu moet ik do terugkomen bij een mannelijke gyn want mijn eigen fa is er niet en de vrouw van vandaag ook niet. OH MY GOD. Daar moet ik toch echt wel even doorheen mentaal . Ik wil niet dat er een vreemde man naar mijn eierstokken gluurt met zo'n groot ding vol glijmiddel. Het is meer omdat ik hem nog niet ken , maargoed ik overleef het wel. Het is tenslotte zijn werk.
He verdorie..!! Had zo gehoopt op wat beter nieuws voor je.. Wel fijn dat er iets van activiteit te zien is en dat de bloedwaarden goed zijn, maar dan nog.. Hoop echt voor je dat er donderdag schot in de zaak zit.. Mijn eigen gyn is ook een man, en zal ik je eens zeggen? Ik vind hem zoveel fijner dat alle andere personen de tot nu toe naar mn eierstokken oid gekeken hebben! Heel zachthandig en legt alles zeer vakkundig uit. Ik zou geen andere gyn meer willen Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten. Het is idd zn werk, en hij ziet genoeg andere vrouwen op een dag.. Komt vast goed Ik duim voor je donderdag..!!
Ha Nienke, Gister de echo gehad, bleken er opeens 3 te zitten! Dat was ook weer veel te riskant. Ik heb een eigen topic gemaakt (op pagina 1) met weer een recente update, want anders neem ik heel je topic in Moest in elk geval vandaag wéér terug komen om te kijken wat het resultaat was van 1 dag langer spuiten.. Hoe gaat het met jou?
Heb m gevonden Heb daar gereageerd. Ach weetje.. van dit topic maakt het toch niet uit In topic titel staat: 1e IUI, maar ondertussen de 2e al achter de rug
Dat is waar ja. Ga je over 9 dagen testen? Of ga je echt wat langer wachten zeg maar? Hier mag ik dat pas van mezelf op woe 30-11 (18 dagen na Pregnyl), omdat ik de vorige keer op die dag ook ongesteld werd. Ik denk dat ik - mocht het raak zijn - 16 dagen na de eisprong wel een positieve test zou moeten hebben Jullie nog leuke weekendplannen ofzo?
Heej, ik ben eigenlijk, net als vorige maand, niet van plan om te gaan testen voor NOD. Mn NOD is volgende week zondag, en tot die tijd gewoon niet testen Mocht mn ongesteldheid wegblijven, dan gaan we waarschijnlijk een paar daagjes later wel een testje doen. Aangezien mn ei er maandag nog zat bij de IUI was ik toch wel benieuwd of die gesprongen was. Ben vanaf dag 2 van de cyclus de temp alweer aan het bijhouden en de app heeft vanmorgen de eisprong inderdaad op afgelopen maandag gezet. Een prima timing dus wat betreft de inseminatie Heb vandaag de hele dag al een beetje ongi krampen. Geen idee wat ik daar nou weer van moet denken.. Niet te veel bij stil staan, zal wel weer weg trekken Het weekend hebben we het druk! Vanavond ben ik alleen thuis. Ga dan lekker op de bank hangen met de tv aan (hoop terug te kijken wat betreft GTST en Expeditie Robinson) en verder breien aan de sjaal voor mn vriend. Morgen gaan we met vrienden uit eten, en moet ik het eea voor bereiden aan zondag. Dan komen de buren bij ons wat drinken om kennis te maken. (Zijn afgelopen zomer verhuisd en waren daar nog niet aan toe gekomen )Bewaren
Ha Nien! Fijne binge tv avond gehad? haha! Heerlijk is dat soms he. Ik had dat gisterenmiddag met blaadjes lezen. Zó fijn soms. Hier zojuist de Pregnyl gezet. Ging prima want ik had de dunne naaldjes van de Menopur gebruikt! Druk aan het voorbereiden v morgen? Veel plezier vanavond!
Lekker druk weekend achter de rug Vrijdag inderdaad genoten van mn vrije avond, en vanaf zaterdag echt druk geweest. Blij dat het weer achter de rug is, maar ben ook nog niet heel erg toe aan mn werk.. Naja woensdag weer een vrije dag, dus dat is wel lekker Zit nu een week na mn IUI. Jee wat doen mn borsten weer pijn! Toch apart dat de pijn elke keer weer ergens anders zit.. Maar heb er behoorlijk last van op het moment. Van t weekend op gegeven moment gedroomd dat ik melk lekte uit mn borst.. Haha! Hoe ik daar nou weer bij kom Mn vriend vroeg gister: Wanneer moet je ongesteld worden? Dus ik zei: zondag.. Zegt ie: Maar vandaag is het zondag..!! Nee schat.. Volgende week zondag! Toen vroeg hij zich toch wel af waarom het in godsnaam 2 weken moest duren voor ik weer ongesteld zou worden.. Haha, schatje.. Hebben jullie er een gezellig weekend van gemaakt? Fijn dat je de pregnyl gespoten hebt! Ik ga heel erg duimen voor jullie..!!!!
Komt alweer dichterbij hè, zondag! Ik ga duimen voor jullie! Hier inmiddels plaatsgenomen op het wachtbankje. Vanavond zet ik mijn eerste Pregnyl 1500IE. En verder probeer ik heel hard afleiding te zoeken (zp helpt niet echt ), maarja. Ermee bezig zijn doe je toch wel. Hoe voel je je verder?
Ja, het komt inderdaad alweer aardig dichtbij! Gelukkig maar.. Ik voel me prima hoor Geen gekke dingen naast de dingen die ik vandeweek ook al had. Gisteravond wel heeltijd wat steken echt onderin de buik, alsof ik ongesteld zou moeten worden ofzo.. Maarja, wacht wel af Fijn dat jij ook weer verder kunt. Is toch wel heel fijn. Ik duim voor je op hopelijk een goed resultaat deze ronde. Je hebt er lang genoeg voor gespoten iig..