Heej meid! Zie dat ik ook op je vorige berichtje nog niet gereageerd had.. Wat fijn dat de gyn tijd voor je vrij wil maken, zelfs in zn pauze! Dat geeft toch wel aan dat hij betrokken is bij de situatie Heel prettig! Kan me enigszins wel voorstellen dat je het wat ongemakkelijk vind, maar ach, het went wel Ik vond het in het begin ook wel wat ongemakkelijk hoor, maar hoe vaker je "met de benen wijd moet" hoe normaler het wordt Ondertussen heb ik er dan ook echt geen enkel probleem meer mee. Bij mij komt mn NOD idd steeds dichterbij. Waarschijnlijk morgen of overmorgen. Heb nog nergens last van. Mn temp blijft nog erg hoog (vanmorgen echt een top bereikt van 37.3) Heb wel het idee dat mn borsten vandaag iets minder pijn doen dan gister, en vanaf vanmorgen wel ook heeltijd een wat zeurderige, menstruatieachtige pijn rondom mn vagina. Ik ben dus bang dat het weer voorbij is. Heb nog niet getest, en ben ik ook niet van plan. Mocht ik komend weekend nog niet ongesteld zijn, dan ga ik testen Mocht de ongesteldheid komen, moet ik vanaf dag 3 aan de chlomid. Al zit ik er wel over te denken of ik dan niet eerst even met het ziekenhuis moet bellen of ze met de Kerst gewoon doorwerken. Zou het een beetje jammer vinden als ik aan de hormonen ga, en ik straks weggestuurd wordt met de mededeling dat ze met Kerst dicht zitten... (Eerder met pasen en pinksteren gingen ze wel gewoon door) Hier nog even spannend dus Wat fijn dat bij jou de eisprong ook geweest is nu! Heerlijk op tijd of niet? Hoeveelste dag in de cyclus zit je nu? Wel vervelend dat je zo moe werd van de pregnyl Hopelijk hebben jullie het nog wel gezellig kunnen maken? Lekker hoor, even er tussenuit! Lekker genieten samen Ik duim voor je dat je geen bloedverlies gaat hebben de komende weken! Hopen op een mooi resultaat..!!!
Ik zit vandaag op mn NOD, 13 dpo. Voel niets bijzonders. Wel af en toe wat misselijk (eten helpt vaak), en afgelopen dinsdag bij de bodypump echt totaal geen kracht. Erg futloos en bij de zware oefeningen wat dizzy. Heb het gewicht lager moeten houden dan wat ik normaal kan. Ik heb nog niet het idee dat de ongi er aan komt, dus vind het heel spannend! Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, zal ik gaan testen...
Ik heb een goed gevoel bij je meid! Ik duim heel erg voor je! Hier werd ik vanochtend niet zo fit wakker. Ik hoop heel erg dat ik geen griepje oid krijg want volgende week gaan we al een weekend weg!
Oh en als je misselijk bent, dan zou er al voldoende hcg in je bloed moeten zijn om te kunnen testen! Knap als je het vol kunt houden tot zaterdag!
Heb er deze maand meer moeite mee om niet te testen dan voorgaande maanden als ik eerlijk ben.. En waar dat door komt? Geen idee! Ik probeer het wel echt tot zaterdag vol te houden En dat misselijk ed hou ik mezelf maar voor dat de griep heerst op het moment, en dat ik daardoor misschien niet helemaal fit ben Haha! Zelfbescherming zullen we maar zeggen.. Ik hoop heel erg voor je dat je niet ziek wordt! Daar zit je toch echt niet op te wachten nu
Nee hoop ik ook niet zeg, dat zou me echt niet goed uitkomen. Werd vanochtend wakker met een prikkelende keel en vanochtend was ik ook echt niet fit. Gisteravond had ik al een beetje zware benen, maar overdag gaat het eigenlijk wel. Hopelijk zet het niet door want dat kan ik inderdaad niet echt gebruiken. Idd zoals je zegt, griep heerst wel (wanneer niet?). Hoe is het onderhand bij jou?? Meid ik vind het zo spannend voor je!
Hoe gaat het vandaag met je? Hopelijk ben je niet echt ziek geworden? Hier gaat het prima Temp was vanmorgen weer 0.1 gestegen, dus zit nog steeds boven de 37, op 37.2.. Verder al wel paar dagen last van wat menstruatie krampjes, maar echt wel heel licht, en niet noemenswaardig. Vanochtend wakker geworden met lage rugpijn. Dat kan ook 2 dingen betekenen natuurlijk! Oja, en de pijn in mn borsten die was weggetrokken is ook weer terug, alleen nu is het wel een andere pijn. Vandeweek was het de hele borst, nu is het echt rondom de tepels. Ik had gisteravond in mn hoofd zitten: "Als ik morgenvroeg nog boven de 37 graden zit, ga ik testen." Maar nee, ik heb het niet gedaan vanochtend.. Toch ook wel een beetje bang voor een witte test, en ook omdat mn vriend gewoon samen wil testen. Tot op heden is er nog geen puntje rood of bruin gespot, dus wacht nog steeds vol spanning af. Hoop dat ik morgen dan eindelijk echt een keer kan gaan testen.. Vorige maand werd ik op de dag dat ik wilde testen ongesteld. Dus fingers crossed dat dat nu niet weer gebeurt
Bij deze een afbeelding met mn grafiekje, en de stats van 13 cyclussen. De keer dat ik een cyclus van 27 dagen had, had ik ook een latere eisprong.
Meid je maakt het wel spannend! Is je temp nog steeds hoog? Maar je had geen latere eisprong want op de echo was te zien dat het eitje weg was, toch? Oh ik zie nu dat je al gereageerd had haha! Even teruglezen..
Ohhh wat spannend! Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Dat moet haast wel! Ik heb vanochtend wel 3 keer gekeken of je al had gereageerd haha! Hier alles goed eigenlijk, bij het opstaan nog een beetje een geïrriteerde keel maar ik voel me eigenlijk weer prima. Zit me wel een beetje slijm in de weg dus hopelijk verandert de keelpijn niet in een droge hoest. Hier nog altijd geen klachten. Bij het opstaan vanochtend had ik heel even een zeurend gevoel dat direct weer wegtrok. Ik ben dan ook pas 5dpo. Zojuist de vliegverklaring opgehaald en een extra doosje utro.. Stel dat ik het kwijt raak in Rome ofzo.. Pff, als ik ook maar een druppel bloed zie ga ik steigeren!
Ik lees mee dames. December ga ik ovitrelle spuiten en ik krijg echo's Helaas geen IUI valt met kerst dan zijn ze gesloten
Baby2017 heel veel succes! Ik had ook een ovitrelle spuit in de koelkast liggen, maar de eisprong kwam elke keer dusdanig snel dat ik hem nog steeds niet gebruikt heb.. Nina Sanders, ik had gister jouw berichtje dan ook weer gemist, haha! Fijn dat het ziek zijn niet dor lijkt te zetten Heb je goed dat je een extra doosje utro hebt gehaald. Moet je toch niet aan denken dat je het kwijt raakt of wat dan ook, dat het weer zon rot cyclus gaat worden! Spannend meid.. 5 dpo al weer.. Gaat snel! Ik duim heel hard voor je! Hier vanmorgen met stomheid geslagen.. De urine liep door mn testje heen en eigenlijk direct kwam er een tweede streepje op!! Opgedroogd ziet de test er echt super mooi uit! En dat voor 15 dpo!
JAAAA wat goed! Ik had al een goed gevoel! Van harte meid! Lekker gaan genieten! Hier inmiddels 'pas' 6dpo en ik heb geen klachten. Kan me eigenlijk ook helemaal niet voorstellen dat het raak zou zijn ofzo 😏 Wel weer keelpijn dus daar heb ik wat voor gehaald!
Hee maar, als je nu 15 dpo bent, dan is vandaag je NOD toch? Ik was altijd in de veronderstelling dat je NOD op de 15e dag ná je eisprong is.. Dat is bij mij 2e Kerstdag.. 14dpo is bij mij 1e Kerstdag.
Dank je wel!!!😃 Ik heb normaal een korte lutheale fase en word meestal op 12 of 13 dpo al ongesteld. Dus was al paar daagjes overtijd voor mijn doen. Normaal word je idd op dag 15 ongesteld als je volgens het normale patroon ongesteld wordt 😊
Nee maar het gaat erom dat je de tijd tussen eisprong en menstruatie vaak 14 dagen is toch? Maar idd bij een korte luteale fase is het anders. Pff, ik raak er een beetje door in de war. Wat is dan je nod in een gestimuleerde cyclus? 14 of 15 dpo?
Oeff dat is een goede vraag! Ik denk op 15 dpo, maar weet ik niet zeker, haha! Bij een standaard, gemiddelde cyclus van 28 dagen, heb je op dag 14 de eisprong en word je op de 29e dag ongesteld en begint de nieuwe cyclus. Dag 28, dus 14 dpo hoort nog bij de eerste cyclus en 15 dpo hoop je natuurlijk niet ongesteld en met een nieuwe cyclus te beginnen
De laatste testjes! Alles is op nu 😊 Komende woensdag komt Moeders voor moeders langs en 3 januari de eerste echo. Kijk er zo naar uit! De symptomen vallen tot nu toe reuze mee! Af en toe wat misselijk en lage rugpijn. Gister wel veel last vd rug nadat ik de hele middag in de keuken had gestaan. Oh en ik slaap al een week slecht. Vaak wakker en vroeg de slaap uit...