Zoals de titel al zegt. Gisteren te horen gekregen dat mijn fshwaarde 40 is. ben dit jaar nog wel zwanger geweest (mola zwangerschap) en heb dmv clomid nu iedere maand een eisprong gehad behalve de laatste maand. Ben 35 jaar. Vandaag amh laten prikken en daar krijg ik volgende week woensdag de uitslag van. Iemand iets positiefs erover te melden?
Op welke dag van je cyclus is deze waarde geconstateerd? Normaliter prik je fsh op cd 3. Mocht waarde 40 op cd 3 zijn vastgesteld is het geen fijne uitslag. Dan ben je waarschijnlijk al heel ver in de overgang en zal je amh ook lager dan 0.1 uitvallen. Vind het wel opmerkelijk omdat je nog zo'n jong kindje hebt. Werd je toen snel zwanger?
Bij de eerste werd ik na vier rondes clomid 50 zwanger. In april dit jaar een spontane zwangerschap wat eindigde in miskraam en Mols zwangerschap. Sinds 4 maanden weer aan de clomid met de eerste drie keer een eisprong, vorige maand niet, omdat ik last heb van bepaalde bijwerkingen hebben ze voor de zekerheid fsh geprikt en kwam dit eruit.
Wat Klaasje zegt: op welke dag van je cyclus is het geprikt? Als het op cyclusdag 2/3 is geprikt, is een FSH van 40 helaas niet best... Goed dat je AMH is geprikt, een belangrijke voorspeller van een vervroegde overgang. Welke klachten ervaar je? Sterkte, lijkt me erg pittig om ineens met zulke waardes geconfronteerd te worden...
Dit is dag 39 van mijn cyclus. Na de vorige keer clomid had ik geen eisprong, toen provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken en die is dus niet gekomen. Daarom hebben ze dat nu geprikt omdat ik nog geen dag drie heb gehad zeg maar. Klachten die ik heb zijn heel slecht slapen en opvliegers, dat had ik ook van de clomid dus ik zei hoe lang werk dat medicijn door omdat het al 30 dagen geleden is dat ik dat heb geslikt. Aan de hand daarvan heeft ze fsh laten prikken