We zullen gewoon moeten afwachten idd en hopen dat het zo snel mogelijk minder wordt. Wanneer mag jij gaan testen Carina?
@nicoleG: 15 december mag ik testen, ik probeer mijzelf er niet al te veel mee bezig te houden anders denk ik aan niks ander meer 😳. Wanneer mag jij testen?
Altijd lastig hè dat wachten.. 21e pas .duurt nog heeeeeel lang ghehe Maar geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens
@nicoleG: ja wachten is zeker moeilijk maar laten wij hopen dat het bij ze behandeling blijft en dat wij straks allemaal in december kunnen zeggen dat wij zwanger zijn 😊 Zou wel erg fijn zijn natuurlijk.
Ik zie dat iedereen bijna krampen heeft met de iui?Ik heb echt helemaal nergens last van gehad met de iui daarom ben ik ook zo bang dat ik me eisprong al gehad heb die krampen had ik die zaterdag en maandags werd ik pas geinsimimeerd... maar goed we zien het indderdaad wel!!
Wat betreft die zaaddodende ingrediënten en de IUI heb je helemaal gelijk Jessh Nooit zo over nagedacht, maar inderdaad, het zou niet uit moeten maken bij een IUI, haha! Toch is mijn ziekenhuis geen uitzondering als ik de andere dames hier zo lees.. Bedankt nog voor jullie reacties! Nicole, wat naar, die krampen. Hopelijk heeft Carina gelijk en zal het snel overgaan! En Jen, ik heb ook geen krampen. Dus ik hoop dat het gewoon per persoon verschilt en wij allemaal zwanger zijn! Hier is alles nog steeds rustig... Hoop natuurlijk zó erg dat ik zwanger ben. Maar tegelijkertijd probeer ik ook realistisch te zijn: het kan heel goed dat ik ongesteld wordt. Het is pas de eerste keer. Hoe toevallig zou het zijn als het nu raak is? Maar dan denk ik ook steeds: maar het zou tòch mooi zijn... aaaaah! Stupid mind!
@jen en @zaza258: natuurlijk reageert iedereen anders opsnor soort dingen als dat niet het geval zou zijn had een gynocoloog ons van te voren gewaarschuwd.
Zaza, je moet het loslaten... haha (grapje) Ach ik ga er maar van uit dat zij het wel weten qua glijmiddel enzo. Maar zal het volgende keer wel even navragen, dan weten jullie het ook!
dat zou wel een heel mooi kerstcadeau zijn hè voor ons alle. Maar die krampen zou ik zo willen ruilen hoor. Vandaag de dag na de Iui en nog steeds gruwelijke krampen. Gelukkig wel minder als gisteren maar verbaasd me toch nog steeds wat voor reactie het geeft. Hoop dat dat niet iedere keer zo zal zijn. Gelukkig was het nu op mijn vrije dag. Want gaan werken was er niet bij geweest. Wie mag er bijna gaan testen? Of heeft iedereen de behandeling kort geleden gehad?
@nicoleg: mijn man en ik zitten nog op de wacht bank maar de dagen gaan snel. nog 8 dagen en dan is de grote dag als ik niet voor die tijd ben wezen menstrueren.