Niene en Novi vind ik erg leuk!! Nomi ook trouwens.. qua jongensnamen vind ik Tobe, Taro en Rune wel erg leuk. Jori vind ik meer een meisjesnaam (maar dat komt omdat ik een meisje ken die zo heet). wat ik ook een stoere jongensnaam vind is: Robbe Julan Fedde Senn
michelle, o leuk was hem zelf nog niet eerder tegengekomen. ellaa, ik vind julan ook wel leuk. Maar ben bang dat iedereen dat steeds automatisch julian gaat zeggen en dat vind ik zelf geen leuke naam, en dat je dat steeds moet verbeteren?? Mare wordt ook vaak marit genoemd en dat lijkt nog minder op elkaar.
Ja, maar dat heb je met veel namen wel. Mijn dochter heet dus Lune en wordt vaak 'Luna' of 'Loene' genoemd. Zoon wordt meestal 'Tim' genoemd ipv Timme. Weet zeker dat als je voor Rune gaat, veel mensen ook als eerste reactie hebben.. 'hoe heet ie?' Mijn ervaring is dat je het 1x moet zeggen in sommige gevallen en dan is het klaar. Julan is ook erg leuk. Is hier een serieuze optie voor ooit eventueel, heel misschien, wellicht een nummer 3
Uit je lijstje vind ik Lore en June het leukst. Fiene ook, maar vind het wel een heel andere naam dan de rest! Verdere opties: Ditte, Hanne, Janne of Lone? Van de jongens vind ik alleen Tobe erg leuk, de rest idd vergezocht. Rune is ook super trouwens! Verder: T(h)ije, Ta(e)ke, Kalle? Succes! O, en Mare is ook een leuke naam! Alleen mijn man vindt van niet . Maar ik hoor 'm tegenwoordig (net als Elin) erg vaak...
Brendat en tess, bedankt. Brendat, hanne en tije hebben wij er toevallig al bijgezet idd. Mijn man kwam nog met nele en fenne. Ben niet meteen dolenthousiast maar wil ze wel even overwegen.
Hanne is ook erg leuk! Nele klinkt een beetje ouderwets ofzo, dan vind ik Lene leuker. Fenne vind ik ook wel leuk, maar komt wel veel vaker voor. Je hebt wel erg leuke namen ertussen staan! gaat vast goedkomen!
Fenne is ook wel popi hier. Mare valt hier nog mee gelukkig, al hoor ik hem vaker dan in 2008, toen zei iedereen: hoe??? Mijn man is nog niet overtuigd van rune, maar vind mijn nr 1 gelukkig al wat leuker worden. Ik ben sinds gister ineens helemaal kwijt van jitte. Maar neem de rest ook nog steeds mee in de overweging, want mijn man blijft terugkomen op niene. Wij nemen hier rustig 9 maanden de tijd voor
Ik vind Nine (of Niene) ook erg leuk.. ik denk zelfs dat ik Niene leuker vind.. geen verwarring over 9
Wat een leuke namen zeg. Wij hebben echt hetzelfde smaak. Hier ook een dochtertje met de mooie naam Mare!
dank je wel, voor je reactie nou idd, mijn man bleef ook maar terugkomen op die naam, alleen twijfelde omdat hij ook bang was dat mensen nine zouden zeggen. En toen dacht ik, dan gewoon: niene. Dus die gaat zeker mee in de overweging.
dank je wel Zou jij jaa-de of djeed uitspreken?? dank je wel, emme en lonne vind ik ook heel leuk. Van de jongensnamen raf super, die hadden we bij de eerste als jongensnaam op het lijstje, maar in onze vriendengroep is vorig jaar een raf geboren, jammer he??