nine - liever Niene inne- nee fiene- leuk!! flore- liever Floor. rive - nee june- nee lore- nee jule- juul n supernaam. novi- nee jade- ja, heel leuk. vind het erg in het straatje van Mare. toch kan het leuk samen!! Meidennamen die ik leuk vind! Toch 1 met de A aan het eind., Terwijl ik het snel ordinair vind PiP(pa) Sare ravi- ok, tobe- nee edin- te buitenlands revi- nee dajo- ordi fere - Hoe spreek je dat uit! tongvaller. dus nee jori- ja, ok. Jorrit leuker!! rami- nee rime- nee taro - nee, wat vind je van t.a.m.o (zonder puntjes natuurlijk) voor jongens.. Ik zie ook Tije terug!! Zo heet mijn mannetje.. Krijg er leuke reacties op. Wij hebben ook nog getwijfeld over Rune.. maar was het toch net niet. Ik vind Mare en Mels ook leuk. Nog enkele aparte jongensnamen: Heino Janno Timme Siebe
nine - leuk en lief, zou mijn keuze zijn bij Mare. inne - inne inne inne, *hierIetsDatRijmt* fiene - mwa, beetje gewoontjes flore - dan zou ik floor of flora nemen rive - vind ik niet mooi june - klinkt mooi, maar ik denk dat hij heel vaak verkeerd uitgesproken zal worden. lore - klinkt me in de oren als een oud boek ofzo. jule - zelfde als June. novi - klinkt nep, afgeleid van Nova? jade - Dat is een steen, toch? De jongensnamen vind ik geen van allen mooi. Beetje een andere smaak denk ik .
jij ook hartstikke bedankt voor je reactie. We hebben er wel veel aan wat iedereen zegt. We hebben al flink gestreept in onze lijst en aangevuld, over een tijd zullen we wel weer met een nieuw lijstje komen.