onze eerste moederdag!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by melissa, May 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liset

liset Actief lid

Aug 2, 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Hier ook heerlijk verwend. Milan werd pas om 8 uur wakker, terwijl hij meestal wel 1 a 2 keer komt voor een voeding. Verder heb ik een fotolijst gekregen met daarin drie foto's en verfafdrukken van zijn handjes en voetjes.

2. melissa

melissa Actief lid

Mar 28, 2006
    219
    0
    0
    ik heb ook 'n geweldig kado gekregen!

Vond de pandorra armbanjes geweldig, en nu heb ik er een gekregen met blokjes met letters waar natuurlijk YESSE op staat!

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Allereerst Channie, gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek! Heel speciaal van je mannetje om dat vandaag te doen!

Deze eerste echte moederdag was voor mij ook erg speciaal. Van mijn mannetje eerst Silvester gekregen (om 6 uur) om te voeden, daarna hebben we hem bij ons in bed laten liggen. Mijn mannetje is er rond 7 uur uitgegaan om het hondje uit te laten en daarna heb ik ontbijt op bed gekregen, compleet met vers geperste jus, gekookt eitje, croissantje, gebakken broodjes, kaarsje erbij en wat bloemetjes! Kreeg een hartje voor aan mijn bedelarmband en een verftekening van het voetje van Silvester! Verder lekker rustig aan gedaan vandaag en manlief heeft ook het eten vanavond gemaakt!

4. melissa

melissa Actief lid

Mar 28, 2006
    219
    0
    0
    leuk om te lezen dat iedereen zo verwend is!

5. lidia

lidia Fanatiek lid

ik heb van mijn man een ontbijtje op bed gehad en van Damian een lekkere poepbroek ;) (maar die heeft papa verschoond :)

en ik krijg nog een portomonee met een foto van damian maar die was nog wat vertraagt...
    komt nog deze week..

gr

6. dewie

dewie Actief lid

Jul 29, 2006
    100
    0
    0
    Ik ook net als velen hier verwend! :D
    Ik heb een armbandje gekregen van trollbeats met een visje als sluiting. Enzo is een visje qua horoscoop. En van Enzo een heerlijke dag gekregen met veel knuffels, lachjes, geluidjes,boertjes, plasjes en poepje. (dus eigenlijk als het aan hem ligt is het elke dag moederdag...hahah)

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Wta leuk dat iedereen zo van die schattige dingen heeft gekregen. Ik werd ok wakker gemaakt door mijn mannen. En Papa had zowaar een ontbijt op bed gemaakt. Het kadootje was badschuim, badkorrels in een mandje van 'de tuinen'. Lekker hoor Was er wel aan toe om ff in bad te hangen!
    ( hoewel ik zo'n armband ook wel erg leuk had gevonden .... hmmm ik laat wel wat hints vallen voor de volgende speciale dag :D )

8. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik ben ook heerlijk verwend werd wakker gemaakt door mijn twee mannetjes en desmond had het kadootje in ze hand ( was met de strikjes aan het spelen) en er zat zo een box in met het luchtje van angel en douche en bodylotion.
    ook erg lekker met een gedichtje erbij en verder word ik de hele week al verwend met bedels voor me bibaa armband en nieuwe kleren en ben aankomende dinsdag jarig dus dit is een goeie maand voor me hihihi

Share This Page