Deze week moest ik ongesteld worden, maar tot nu toe heb ik heel af en toe alleen maar wat bruine afscheiding. Wat betekent dit?
Het zou iets positiefs kunnen betekenen... maar aan de andere kant... Ik heb 2 keer meegemaakt - afgelopen maand en in maart- datik paar dagen bruinverlies had, verder niets. was niet zwanger, niets. kan het niet verklaren. Terwijl ik meestal best heftig ongi ben. Heb inmiddels geleerd dat je lijf je telkens weer kan verassen met iets nieuws.
tenminste dat denk ik he. ik kan nu wel gaan zeggen dat het eventueel een innesteling is maar je bent net gestopt, en daarbij heb ik twee weken hetzelfde gehad en ook net gestopt... je kunt niet meer doen dan afwachten.... heb je nog andere symptomen dan?
Nee verder helemaal niets.. alleen heel erg honger de hele tijd maar dat zal vast geen symptoom zijn van een zwangerschap haha!
uhm bij de eerste was het gelijk raak hihihi, tja en nu weet ik het nog niet eigenlijk.... want ben nog niet ongi geworden...
even een vraag daarover.... ik heb sinds twee dagen een warme gloed over me heen, dacht meet de temp eens en die is een stuk hoger al 2 dagen nu en dacht een paar dagen geleden een eisprong te hebben gevoeld, maar heb dit eigenlijk nooit bijgehouden... wat zegt je temp nu precies dan? Want het blijft meestel hoog tot aan de eventuele menstruatie
ja maar ze weet haar temp toch niet hiervoor?? Nou je kunt je temp bijhouden eventueel, krijg je eisprong wordt ie daarna hoog en blijft zo totdat je eventueel ongesteld wordt, wordt je dit niet en je twmp blijft hoog ben je waarschijnlijk zwanger..tenminste dat is wat ik ervan heb begrepen!!
Hoi Wendi, ik ben eind augustus met de pil gestopt. Heb tot nu toe 3 periodes gehad met bruine afscheiding, steeds een dag of 2. Ongi is hier nog altijd niet doorgebroken (ben nu bijna een maand na NOD). Schiet hier dus nog niet zo erg op . Van de week weer drie dagen bruine afscheiding. Had gehoopt nu ongesteld te worden, maar voel me nu weer prima.