Onze flinke zoon TYCHO is er!!!

Discussie in 'Geboren' gestart door Bianca, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik ben maandag 25 oktober bevallen van een flinke zoon via keizersnede. Ons ventje is gehaald op 37 weken en 4 dagen maar heeft al een goed gewichtje en lengte. Hij weegt 3kg520 en meet 48,5cm.

De keizersnede was minder aangenaam deze keer!! :( Eerst had de dokter vertraging met een uur maar kom, mijn man hield mij goed bezig. Die was zoooo zenuwachtig dat hij super gek begon te doen.:) Uiteindelijk dan toch aan de voorbereidingen begonnen. De epuderale was echt pijnlijk en ik was enorm zenuwachtig. Toen ze begonnen ging alles goed, alleen mijn man had enorm last van zenuwen en moest soms tijdens het filmen even wegkijken. hehe...
    Toen ze Tycho gingen halen kregen ze hem er niet uit. De dokter met heel zijn hand en stuk onderarm in mijn buik en 2 verpleegster die duwden. Maar ons kleintje had echt nog geen zin. Ze zijn dan extra grote klemmen gaan halen om mijn snede nog groter open te trekken. Tycho zat nog in de buik toen hij al begon te wenen...
    Helaas heb ik dit allemaal enorm goed gevoeld en heb liggen roepen van de pijn. Helaas kon de epuderale de pijn niet verzachten. Ik was zooo blij als ik hoorde dat hij er eindelijk toch uitgeraakt was. Ik ben beginnen huilen en mijn man ook. Deze bevalling was veeeeeeeel intenser dan die van Keano. Ze zijn mij beginnen toenaaien (wat ik ook wat voelde) en de papa mocht mee met zijn zoon voor de controles. Deze keer heeft hij ook de navelstreng door geknipt en zo fier als een gieter kwam hij onze zoon tonen met de verpleegster. Uiteindelijk mocht hij er dan mee naar de kamer om te bekomen terwijl ze mij aan het oplappen waren en ik op recovery even moest gaan.

Kort na de middag (Tycho is geboren om 11u28) kwam grote broer Keano ook kijken en die was op slag gek op zijn kleine broertje. Kusjes en knuffeltjes, hem troosten, ... echt heerlijk!

Wat ben ik gelukkig met mijn mannetjes!! Hier zijn we zalig compleet. :)

2. MamaVanDaelynn

21 okt 2010
    64
    0
    0
    Huismoeder
    Reuver
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Gelukkig is alles goed gegaan. Geniet er lekker van.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Proficiat met jullie zoon!

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Een dikke proficiat met jullie zoon TYCHO!
    Geniet er nu maar lekker van...
    Liefs,
    Youngmom

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Gefeliciteerd!

6. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Van harte gefeliciteerd!

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!! Gelukkig maar dat je bevalling achter de rug is, nu snel opknappen en lekker genieten van je kindjes!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    gefeliciteerd :)

9. Hokiepokie

21 dec 2009
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alsof ik mijn eigen verhaal lees, ongelofelijk wat een overeenkomsten! En dan ook nog allebei 2 zoontjes, en ook nog van ongeveer dezelfde leeftijd! Mijn oudste is van 7 mei 2007, uitgerekende datum was 23 april 2007.

Van harte gefeliciteerd!

Geniet ervan,
    groetje

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt allemaal!!

@Hokiepokie: blij dat ik niet alleen ben met zo'n zware keizersnede... Want vele mensen noemen het de gemakkelijke manier, he. Maar zouden ze verschieten als ze het zelf zouden meemaken!!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd
    ben ik blij dat mijn keizersnede god ging athans de operatie het herstel ging klopt duurde 6 weken voor ik wat normaal kon lopen
    maar heb niets gevoeld van de ks dus het snijden enzo

12. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!! geniet ervan en rust lekker uit

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoontje

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje Tycho. (raar om de naam anders te schrijven dan ik gewend ben ;))

Maar pff dat is wel even weer een heftige ervaring zeg! Doe het rustig aan laat je lekker verwennen door iedereen. En geniet van je kereltje.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoontje, maar wat heftig dat je die keizersnede hebt gevoeld. Pfff...
    Ik ben er trouwens eentje die de keizersnede wel peanuts vond en ik liep na een week alweer vrolijk rond, maar wat jij hebt meegemaakt klinkt mij echt traumatisch in de oren.
    Gelukkig kan je nu lekker genieten, hopelijk knap je snel weer op!

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Van harte met de geboorte van je zoon! Wat ontzettend heftig dat je het een en ander gevoeld hebt, bah! Ik hoop dat je deze ervaring goed kan afsluiten en lekker kan gaan genieten van je mannen!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tycho :D

Deel Deze Pagina