onze franse bulldog stinkt heel erg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Hoop42, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Mee eens hoor. Zijn zeer slechte artikelen. Heb ze door gestuurd naar mn dierenarts en die vond het allemaal grote onzin. Je moet altijd goed kijken wat je doet. Niet zelf zonder hulp en onderzoek gaan barfen of alleen maar enkelvoudige vlees voeren enz.
    Logisch dat je na het aaien van je hond en voor het bereiden van je eigen eten, je handen wast. En salmonella? Ach, daar word je even een paar dagen goed ziek van.maar verder.... neem er gen hap van en was na bereiding van het vlees mn handen.
    En over die brokken klopt. Zitten kankerverwekkendestoffen in. Zelfs in de welbekende rc dierenarts versie....
    Ik zie iig aan mijn beesten dat ze het beter doen op vlees dan op brokken. 1 kat drinkt superveel als ze brokken krijgt. Met vlees niet. De kater heeft blaasgruis gehad en zou op duur dieetvoer moeten waar hij het juist niet goed op deed. Nu op vlees doet hij het echt super. Dierenarts beaamd dit.
    Mn herder heeft een alvleesklierprobleem. Die mist enzymen om eten te verteren. De speciale dieetbrokken deed hij het niet goed op en daarnaast moest hij duur enzympoeder als vervanging over zn eten welke veel bijwerkingen hebben. Oa aders die kapot gaan, nierproblemen, maag problemen enz.
    Hij krijgt nu deze enzymen op een natuurlijke manier binnen dmv verse runder pancreas waar de enzymen inzitten. De problemen zijn weg, zn leverwaarden zijn sterk verbeterd en hij heeft steeds minder ervan nodig...
    Ik ken mensen die echt al jaaaaren vers vlees geven aan hun honden. Die zien zelden een dierenarts, doen het super, weinig tot geen problemen met hd en andere afwijkigen. Pups zijn met vlees groot gebracht. De pups die door hun eigenaren toch opp brok gezet zijn, hebben nagenoeg allemaal problemen... toevallig;)
    Dus tja, ieder moet doen wat hij wil doen. Denk als je maar lang genoeg zoekt, je altijd wel tegenstanders vind van vers vlees. Maar dat heb je met alles. De ene goed bekendstaande dokter/chirurg of whatever zal de onderzoeken van de andere affikken. Dat zal je altijd houden...

Deel Deze Pagina