Hoi! Weet niet wat ik hier nou mee wil bereiken maar ik moet even kwijt dat onze gastouder ermee stopt en dat ik daar ontzettend van baal!!! De oudste gaat al heen vanaf dat ze 10 maanden was en de jongste vanaf 3 maanden al. Ben nu hard op zoek naar een andere, maar merk dat het moeilijk is omdat mijn eisen zo hoog zijn, en ik heb nog maar 3 week de tijd!!
Wat ontzettend vervelend! Ik hoor het vaker, voor ons een belangrijke reden om voor een kdv te kiezen. Succes met zoeken!
Ja, heel vervelend! KDV is voor ons geen optie omdat ik nog studeer en elke week een ander rooster heb, waardoor ik bij een KDV 40 uur p/w moet afnemen en bij een GO maar 20uur p/w. Het kan dus financieel niet uit, anders had ik daar zeker voor gekozen!!
Jeetje wat lastig! Ik heb nog wel een plekje vrij voor je hoor Weet niet waar je woont.. Nee maar serieus, kan me voorstellen dat je goed baalt. Je voelt je er lekker en bent er vertrouwd en dan moet je op zoek naar iets anders terwijl je dat helemaal niet wilt. Dat is ook super vervelend en heel moeilijk, want het is nooit zo goed als je het nu hebt(omdat je helemaal niet weg wilt..).
Ik woon in het noorden.. Weet niet hoe ik moet pb-en anders had ik dat gedaan haha! Ja het is zo moeilijk omdat ik haar perfect vond, m'n kindjes het leuk hebben bij haar en omdat we zo gewend zijn.. Heb nu wel weer een tel van iemand gekregen, die zal ik straks ff bellen misschien is dat wat.. Gister was ik bij een GO langs geweest maar daar stonk het naar hond..
wat vervelend dat je binnen drie weken een andere moet vinde hier is het een regel dat er 2 maanden opzeg termijn is ......... hallo zeg binnen drie weken een nieuwe vinden ... is erg moeilijk
helaas hier hetzelfde meegemaakt... maar voor ons heeft het beter uitgepakt. Waren zeer tevreden over onze vorige gastouder, maar nu zit hij nog beter. Kan het gastouderbureau je niet helpen met zoeken?
Het gastouderbureau is ook bezig met zoeken alleen willen zij uitwijken naar een andere wijk, wat ik liever niet wil! Dus vandaar dat ik zelf ook op zoen ben Hoop dat het voor ons ook nog beter gaat bevallen dan bij de vorige!!
Wij hebben in dezelfde situatie gezeten en via een ander GOB zijn we bij de perfecte GO beland. Mijn tip: bellen bellen bellen