Gebit al maanden compleet maar toch vaak zure luiers

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ToTheMoon, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Bij mijn dochter van 2 1/2 jaar is al maanden geleden haar laatste kies door gekomen. Je zou denken dat het dan ook wel klaar moet zijn met zaken als zure luiers en pijnlijke billen... Maar niets is minder waar.

Ze heeft nu al weken dat ze elke dag op 2 à 3 flinke poepluiers zit. Vaak allemaal vlot op elkaar in de ochtend. Vaak is eentje gevuld met een flinke keutel, maar zijn de andere een soort van dikkige brij... En vaak zijn ze ook zuur en bijt het meteen in haar huidje. Snel verschonen voorkomt dat ze echt pijn krijgt, maar leuk is anders. Voor allebei... ;)

Zijn hier meiden die dit herkennen?

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    waarschijnlijk de 2e melkmolaartjes(kiesjes).....even tellen...ze krijgen in totaal 20 tandjes en dan pas weer als ze 6 zijn.

3. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Nee, die heeft ze ook al...

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoon heeft het ook. Dit komt doordat hij teveel sap drinkt. Ik geef hem dan even geen sap meer en hij heeft meteen normale poepluiers.

5. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep, ik herken het. bij ons zoontje is het een soort van allergie. als hij iets eet wat minder goed valt ( bijv meer dan 1 beker appelsap) dan krijg je van die zure brij die meteen brandt.

Deel Deze Pagina