Bij mijn dochter van 2 1/2 jaar is al maanden geleden haar laatste kies door gekomen. Je zou denken dat het dan ook wel klaar moet zijn met zaken als zure luiers en pijnlijke billen... Maar niets is minder waar. Ze heeft nu al weken dat ze elke dag op 2 à 3 flinke poepluiers zit. Vaak allemaal vlot op elkaar in de ochtend. Vaak is eentje gevuld met een flinke keutel, maar zijn de andere een soort van dikkige brij... En vaak zijn ze ook zuur en bijt het meteen in haar huidje. Snel verschonen voorkomt dat ze echt pijn krijgt, maar leuk is anders. Voor allebei... Zijn hier meiden die dit herkennen?
waarschijnlijk de 2e melkmolaartjes(kiesjes).....even tellen...ze krijgen in totaal 20 tandjes en dan pas weer als ze 6 zijn.
Mijn zoon heeft het ook. Dit komt doordat hij teveel sap drinkt. Ik geef hem dan even geen sap meer en hij heeft meteen normale poepluiers.
yep, ik herken het. bij ons zoontje is het een soort van allergie. als hij iets eet wat minder goed valt ( bijv meer dan 1 beker appelsap) dan krijg je van die zure brij die meteen brandt.