hoi meiden, ook hier kledingadvies gevraagd . Ik heb van de week deze jurk gekocht: Jurk - Jurken & rokken - Damesmode - Damesmode - ik ben er helemaal blij mee. Ondanks m'n brede heupen en behoorlijk buikje - staat hij me gewoon!! Terwijl ik dacht dat ik alleen maar wijdvallende jurken aankon . Ik had m'n zinnen op deze gezet: Lindy Bop Grace Swing 50's Dress Mightnight Blue maar die zat nét te krap. Maar oke - terug naar de 1e jurk.. Maar wat draag je daar nou overheen? Vooral het soort stof vind ik moeilijk. Dit is fluweel/velours. Heerlijk dik en warm. Maar wat voor jasje ofzo staat daarop. En wat voor kleur? Ik heb deze schoenen: http://www.schoenenreus.nl/pump-gold-step-zwart-123045901.html#.UqGNs_TuKSo en er zal wel een zwarte (beetje glimmende?) panty onderkomen.. Maar hoe maak ik het 'af' ???
Ik zou voor een jasje of bolero gaan met wat shiekere uitstraling, dus ook velours oid, geen katoen. En qua kleur: donkergroen, bordeaux rood of donkerblauw? Promiss blazer? Bestel nu bij wehkamp.nl of C&A bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl of Miss Etam bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl weet niet of deze qua stof kan, maar model en kleur zijn erg leuk: Steps bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl deze: Miss Etam bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl Genoeg keuze?
wauw! Bedankt! Dat donkerrood is inderdaad ook wel érg mooi! Die eerste sowieso. Die van c en a lijkt me wel erg lekker zitten - enige twijfel is dan nog dat het misschien te zwart wordt allemaal , maar die glitter maakt het wel net leuk! En hij is niet zo heel kort - dat vind ik wat fijner dragen dan alleen 'mouwtjes' als het ware. Ik geloof dat ik dit weekend maar even langs c en a ga - ga ik die eerst proberen . Ik twijfel of ik nog naar miss etam ga want ook die blauwe gladde vind ik mooi. Maar volgens mij zit daar totaal geen warmte in . En dat zou toch wel prettig zijn hihi. Maar nogmaals bedankt! ---> die promiss blazer is ook wel érg mooi hoor.. hmmm..
ik zou ook inderdaad voor donker rood gaan dat maakt het helemaal af en het zal je ook denk ik onwijs mooi staan
Absoluut kant, maakt het mooi dramatisch en feestelijk met velours. Geen dichte stof, maakt het veel te dicht en massief. Zoiets bijvoorbeeld MANGO - NEW - KANTEN BOLERO
Ik zou een goudkleurige bolero erop doen (bijvoorbeeld: Promiss bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl), met een zwarte (dunne!) panty en, om heel eerlijk te zijn, andere schoenen (bijvoorbeeld: LK Bennett Zwarte pumps on Vault79, the Fashion Auction of deze https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/pumps/italiaans-leren-pumps-zwart/3x1099/). Andere opties zijn een bronskleurige of een rode bolero. Bij de Steps hebben ze bolero's van een satijnachtige stof en die passen er vast ook erg goed bij! Die hebben ze ook in een soort van paars / beige-kleur en dat staat ongetwijfeld ook erg leuk Zie: Steps | Steps. Deze kleur is trouwens ook mooi voor bij je jurkje: Steps | Soft Bolero (al zie ik trouwens nu pas dat hij van Angora is en ik weet niet of je dat wel wilt...?). Succes!
Hmmm... ik ben het eigenlijk niet eens met een bolero in kleur omdat je een zwarte jurk en zwarte schoenen hebt. Dan steekt die kleur zo raar af... klopt niet. Ik zou bij zwart blijven.... tenzij je de kleur van de schoenen matcht aan de kleur van de bolero.
Maar dan krijg je twee verschillende kleuren zwart en/of stof en dat vind ik persoonlijk erg lelijk....
Uhmmm... Geen zwarte panty zou ik door hoor!! Dan maakt het allemaal veel te massief en toont zwaarder dan nodig. En een 'spetterend' jasje of bolero Dus of kant, of goud, zilver etc. Succes!
Even bij de weg Dat 2e jurkje... wauw! Had ik dat maar eerder gezien. Zocht ook een jurk en vind die jaren 50 stijl zo leuk maar kon niks voor een normale prijs vinden. .. Sorry je hebt hier helemaal niks aan natuurlijk. Op jou eerste jurkje zou ik een kort party jasje of bolero dragen. Niet te wijd of te lang en een leuke kleur