Na een paar nachten lekker te hebben geslapen heb ik de afgelopen twee nachten weer erg slecht geslapen. Na het plassen lig ik uren wakker en ben maar aan het malen. Niet eens zoveel over de baby hoor. Gek word ik er van! Wie herkent dit en wat doe je eraan? Ik voel me nu overdag weer zo'n zombie en mijn haar zit voor geen meter (slap en vet). Verder word ik er erg chagrijnig van en als ik niet goed slaap komt er ook niks uit mijn handen. het huishouden versloft weer eens. Grrr. Moest het even kwijt. Mijn lichaam is dan wel moe maar mijn geest veel te wakker lijkt het wel. Ook vanmiddag liggen hielp niet, het is net of ik me dan niet kan ontspannen ofzo. Heb gister wel net een sollicitatie gehad misschien komt het daar van. Was gister erg druk en heb de hele dag moeten vliegen om op tijd te zijn. Nu lijkt het net of ik niet meer tot rust kan komen. groetjes
Ik heb het in periodes, soms slaap ik super vast en soms lig ik de halve nacht wakker en te malen. Ik sta dan tegenwoordig op en ga een kop thee drinken, meestal helpt dit. 's Middags probeer ik dan wel wat bij te slapen, anders trek ik het niet de hele dag! Succes ermee! Mayke
Hoi Hoi, veel tips wat betreft slapen kan ik je niet geven, maar vannacht heb ik fantastisch geslapen! Nadat ik gisteren de hele beneden boel gedaan heb,was ik zo moei als wat . succes in iedergeval!