Ik was van de week in de stad voor nieuwe Petit Shoes schoenen voor mijn dochter. In de enige winkel in mijn stad waar dit merk verkocht wordt, was er helemaal niks voor dit seizoen . Ik baal enorm want dit is het enige merk wat haar goed past. Heeft iemand een idee waar ik ze, eventueel online, kan kopen?
Ze hebben wel een andere naam gekregen ja, ik weet alleen niet meer welke. Maargoed, als ik in mijn schoenenwinkel om Petit Shoes vraag, weten ze precies welke ik bedoel (en in het schoentje zelf staat nog steeds Petit Shoes).
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, want je schrijft dat ze geen petit shoes hadden, maar in het schoentje zelf staat het nog wel? De naam petit shoes is veranderd in don't disturb en de pasvorm is volgens mij gewoon hetzelfde. Je kan vast nog wel ergens oude collectie scoren op internet, maar als je schoenen van don't disturb zou proberen in die winkel, dan past dat lijkt mij ook. Petit Shoes = Dont Disturb
Oke, ik bedoel dus dat ze in de winkel normaal gesproken wél Petit Shoes hebben, alleen deze winter niet omdat het niet ingekocht is. Onder geen van beide namen. Ik ben dus op zoek naar een (web)winkel waar ze wél de wintercollectie hebben, en of dat dan de oude of nieuwe naam is maakt me niet uit want de schoen blijft inderdaad hetzelfde.