zaterdag 2e gesprek voor nieuwe baan ..

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Tijdje geleden had ik een topic geopend over dat ik nog geen baan had en dat ik een sollicitatie had gehad voor assistent zwemonderwijzer ... Ben afgelopen weekend mee geweest op proef dag en heb het super naar me zin gehad, ik mocht al helemaal mee doen met aan die ukkies van een jaar spelenderwijs zwemmen te leren..

Wat me opviel waren dat er allemaal mensen van een jaar of 15 16 werkten .. is op zich niet erg maar ben er over gaan na denken en vraag me nu af of zo'n baantje wel goed betaald .. Heeft iemand idee wat je qua salaris daar kan verwachten ?? Ik heb nu aanstaande zaterdag een tweede gesprek en aan de ene kant hoop ik dat ik de baan krijg want we hebben gewoon inkomsten nodig maar aan de andere kant twijfel ik enorm.

Begrijp me niet verkeerd want ik wil echt werken maar met het salaris wat ik bij mijn vorige baan verdiende kwam ik net rond, als ik nu minder ga verdienen dan toen dan heb ik het idee dat ik voor niets werkt.. het komt miss raar over dat ik dat zeg maar bedoel het helemaal niet verkeerd ofzo want wil echt werken maar goed het moet niet zo zijn dat ik meer werk maar minder verdien snap ie?

Wat me ook niet aanstaat is de reistijd, nu worden we wel gebracht en opgehaald met een busje ( en een bussie bussie bussie vol met polen ;) grappie ) maar laatst waren we half 6 klaar en toen moesten we nog naar haar huis, we waren pas 7 uur thuis .. dat is iets wat me tegen staat en wat me ook tegen staat is dat je je rooster maar per week door krijgt en niet per maand, ik heb een schoonmoeder die niet op vaste dagen wilt oppassen en ook van te voren wilt weten wanneer ze moet oppassen omdat ze zelf als kraam verzorgster werkt en dus gekke tijden (kan) moet werken mijn ouders werken beide fulltime en kunnen dus ook alles niet per week plannen omdat die ook met hun werk zitten .. Mijn vriend gaat eind dit jaar begin volgend jaar andere diensten draaien en die draait nu continue diensten dus is het nog wel te plannen ..

Het komt nu net over alsof ik smoesjes verzin om niet te gaan werken maar dat is het niet ik wil juist heel graag werken maar ik denk altijd verder ...

Ik ga zowieso zaterdag naar dat gesprek want wie weet kan ik wel wat regelen maar toch .. voel me er weer zo onzeker bij ..

Waarom gebeuren er altijd zulke dingen bij mij :(

Het zit me ook echt nooit mee met dat werk .. wat heb ik verkeerd in mijn leven gedaan dat ik zo gestraft word met baantjes :(

Ik weet het niet meer zucht ...

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou het gesprek zaterdag even afwachten en evt daar je vragen ook stellen. Mss kan je op cao zwembad personeel kijken wat de lonen zijn?
    Heb je een tweede gesprek krijg je dit weer...........Meid komt goed en anders gewoon gaan emigreren.;)

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Gewoon kijken wat er uit dat gesprek komt.
    Misschien kan je in de toekomst je diploma voor zwemonderwijzer halen. Vraagt daar eens naar of er voor jou misschien meer inzit dan alleen ass. zwemonderwijzer. Dan heb je ook vooruitzicht op meer salaris.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Liever gisteren dan vandaag ;)

Ik wacht het gewoon ff af en vraag idd even hoe en wat ..

Stel nou dat hij op dat tweede gesprek zegt dat ik ben aangenomen en ik heb zelf nog mijn twijfels is het dan stom als ik zeg dat ik het allemaal nog even met mijn partner wil overleggen ? Stel dat je het bv niet eens word over het aantal uur of het salaris ..

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou sowieso proberen overeen te komen qua salaris. Je moet inderdaad niet voor niets gaan werken!

Wat je eventueel ook kan doen, is deze baan aannemen (ook al zijn er een aantal minpunten), maar ondertussen volop blijven solliciteren. Op die manier heb je toch al een inkomen en kan je rustig op zoek naar iets anders.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Een vriendin van me heeft dat een paar jaar gedaan, eerst als assistent en toen wat diploma's erbij gehaald en zwemonderwijzeres geworden. Ik kan je vertellen, het verdient waardeloos.
    Zij had gewoon een HBO-diploma, maar wou totaal wat anders, dus ze vond het heel leuk om te doen, alleen verdiende het echt slecht.
    Ik zou gewoon vragen en onderhandelen over het salaris, helemaal niet vreemd hoor als je dat eerst met je man wilt overleggen of je contract eens goed wilt bestuderen. Misschien kunnen jullie er wel uit komen onderling.

Deel Deze Pagina