Wie van de dames heeft zin om even met me te zoeken.. Ik dacht een mooie deal te hebben met het tijdschrift red of elle, bij een jaarabonnement a 59,95/69,95 zou je THE bag krijgen. Links staan nog op internet en worden aangegeven als beschikbaar. Na een telefoontje naar het hearts bureau blijken deze actie's al afgelopen.. Balen!! Maar goed ik wil toch graag de tas maar natuurlijk wel als het even kan zo goedkoop mogelijk.. Wie weet waar er soortgelijke actie loopt of waar ze nu leuk geprijsd zijn.. Het gaat om het basic model.. Bedankt alvast!
Sammie, heb na aanleiding van jou reactie nogmaals gebeld naar heart en idd deze dame gaf aan dat bij elle beide tassen nog beschikbaar waren en bij de red alleen de cognac. Ik nu dus Abbo red genomen . De telefoniste die mij te woord heeft gestaan gaat hier nog wat van horen begreep van degene die mij nu geholpen heeft.. Welke heb jij genomen even uit nieuwsgierigheid?
Weten jullie toevallig iets over de levertijd? Ik las gisteren in het andere topic dat iemand het over 2 maanden had, maar dat heb ik nergens kunnen vinden...
O, dat valt mee! Ik heb eens gek gedaan en mezelf verwend met een abbo 'Red'.....of ik kan beter zeggen met een gave nieuwe tas.... YEAH!
ik weet niet of ik het blad leuk vind maar voor 60 euro en een tas wil ik het wel proberen. twee weken na betaling weet alleen niet wanneer ze het afschrijven, weten jullie dat?
Op dinsdagen vertelde ze me.. In mijn geval dus volgende week di.. Tas is hier dus over ruime 3 weken vermoed ik.
Enne ik ken het hele tijdschrift niet, maar op basis van de site sprak dat me mee meer aan als de Elle.. Cosmo had hem maand geleden ook maar die is helaas beëindigd.. Had die liever gehad..
Dames is het bij jullie al afgeschreven je abb geld? Het zou di afgeschreven worden maar hier nog niets..