Ik wacht al tijden op een jurkje, het is volgens track and trace al weken geleden in Nederland aangekomen. Nu kijk ik net weer even op de status , blijkt dat Post nl het pakket weer teruggestuurd heeft naar de verkoper. Het gaat om een bedrag van 8,87. Geen wereldbedrag, maar wil dat wel graag weer terug. Wat moet ik nu doen? Gaat dit automatisch of moet ik er zelf achteraan? Echt irritant dit.
Ik zou mij sowieso niet focussen op je track and trace, klopt in veel gevallen vaak niet. Gewoon je protection order even in de gaten houden en vlak voor hij afloopt even contact opnemen met de verkoper. Wanneer heb je het besteld?
Maar nu geeft zelfs Post nl toch aan dat het pakketje is teruggestuurd? Dat zou dan toch correct moeten zijn lijkt mij??
Als je het niet vertrouwd dan kun je even contact opnemen met Postnl, misschien heeft het een tijdje op het postkantoor gelegen en omdat je het dan niet opgehaald hebt word het weer terug gestuurd. Als je er met Postnl niet uit komt dan kan je de verkoper even een berichtje sturen. Ik kijk persoonlijk nooit naar de track and trace, ik houd altijd 12 weken levertijd aan vanaf het moment dat het verzonden is, komt het eerder prima, is het later dan neem ik contact op met de verkoper.
Dan kan het nog wel een tijdje duren voor het binnen is. Maar goed, ik zou even bellen met PostNl en vragen of die tracking klopt en zo ja waarom het dan terug gestuurd is. Mochten ze van niets weten dan zou ik dus gewoon je protection order in de gaten houden en geduldig afwachten.