Ah heel veel sterkte met jullie verlies! Jullie hebben zoals ik het lees, heel goed voor hem gezorgd. Dikke digi knuffel!
Heel veel sterkte met jullie grote verlies. Ik heb afgelopen juli en januari mijn hondjes moeten laten gaan. Nog steeds mis ik ze. Kon bij beide ook alleen maar huilen.
Klinkt inderdaad dat zijn hart het toch niet meer aankon. Ik denk niet dat hij gestikt is echt niet! Anders was die zoveel benauwder geweest. Wij hebben hetzelfde gehad met de kat tijdje terug. Ook zo benauwd, plastabletten die niet meer hielpen. Ik heb zo gehuild bij de dierenarts en het enige wat ik kon denken was: ik hoop dat je weet dat we dit doen voor jou! Mis haar nog elke dag. Ik wens je heel veel sterkte <3
Wat een verdriet. Jullie hebben alles gedaan wat iemand normaal zou doen in de situatie. Je had het niet beter kunnen doen. Zoals ik het lees heeft jullie lieve hondje een prachtig leven bij jullie gehad. Onthoud dat. Veel sterkte de komende tijd.
Wat erg! Ik wens jullie heel veel sterkte. Snap precies hoe je je voelt, onze hond is afgelopen kerstvakantie overleden. Ik heb nog nooit zo'n rotkerst en oud en nieuw gehad. Ik had ook niet verwacht dat ik er zo verdrietig om zou zijn maar net als jij kon ik ook alleen maar huilen. Geef je verdriet de ruimte en gooi lekker alles eruit, je blijft je hond missen maar die pijn wordt echt wel wat minder. Het is echt niet gek om zo verdrietig te zijn om een huisdier. Dikke knuffel!
Dat denk ik ook dat het zijn hartje is. Je hebt hem een spannend ritje naar de dierenarts bespaard, hij is op zijn plekje overleden. Heel veel sterkte!
Een hele dikke knuffel! !!! En ik had precies hetzelfde gedaan en ik ga heel ver voor mijn dieren. Probeer dat schuldgevoel van je af te schudden!!! Heel veel sterkte. Xx
De kinderen zijn vandaag gewoon naar school gegaan, vooral de oudste wilde erover praten in de klas. Mijn man is naar het werk en ik werk thuis. Vond het wel even moeilijk, geen geblaf bij de deur en geen groet bij het binnenkomen, heb zelfs nog aangebeld om te kijken of er echt geen geblaf kwam, zo stom Maar goed, over een week of iets zal het allemaal al wat minder zijn. Het is de eerste paar dagen gewoon even moeilijk.