Hoi meiden vanochtend ben ik naar de verloskundige geweest en mijn baarmoeder is flink gegroeit en zit nu al op 1/2 nx. En zo`n 27 cm. Ik ben benieuwd hoe jullie baarmoeder bij deze termijn was/is. Is vind hem namelijk al zo hoog !
1/2 nx wat bedoel je daarmee mijn baarmoeder was met 25 28 cm, mijn verloskundige zij dat dat te groot was, is het bij de volgende keer weer te groot in verhouding van het aantal weken dan krijg ik een groeiecho. alleen heb ik zelf niet het idee dat de kleine echt zo groot is, maar goed we wachten het af.
30 cm. bij 23 wk Mijn bm ligt heel hoog en is heel smal. Onderin is het ook helemaal leeg. Blijkbaar zit ie goed zo. Bij Ruben liep ik ook altijd voor op de groei.
Hier bij 23 weken 1/2 nx ook, maar is tweede dus miss anders weer. Volgens haar lag het aan mijn bouw dat de kleine zo hoog lag al, ben best klein 1.62, en ook bij mij is het onderin leeg!
Ik weet niet wat een halve nx is, maar die van mij kwam voor de 25 weken al ruim boven me navel uit. Zeg maar 5 vingers boven de navel met 24 weken. Onderin zat me baarmoeder gewoon waar ie hoort, ik voelde namelijk ook laag veel schopjes. Baarmoeder lag dus wel voor op groei, wat inmiddels wel weer aan het bijtrekken is. Had gewoon ineens een groeispurt.
1/2 nx betekent dat mijn baarmoeder op de helft van mijn navel tot middenrif zit (als ik het goed zeg) De vk zij wel dat ik en hoge smalle baarmoeder heb. Ik denk gelijk aan een reusachtig kind (die van mijn zus waren 9 1/2 pond)
Blijkbaar zat mijn baarmoeder bij 14 weken ook heel erg hoog (leek op 20 weken). Volgens de vk kon dat, als de baby (met echo) gewoon normaal was gegroeid, gewoon.
mijn baarmoeder was met 20 weken 2 vingers boven de navel. Moet met 25 weken weer ben benieuwd hoe hoog hij dan zit. Maar in ieder geval een stuk hoger want ik voel de kleine hoger.
Marleentje ben benieuwd hoe hoog jou baarmoeder straks is. De mijn zat met 21 weken op navelhoogte. Mamzie jij dus ook een hoge smalle baarmoeder. Zal dat aan je bouw liggen vraag ik me af.
aan mijn bouw? Geen idee, denk het niet. Bij mijn bouw zou juist een kleine brede baarmoeder passen denk ik Ben namelijk maar een heel klein opdondertje van 1.53 m Bij mijn eerste zwangerschap zat de kleine zo hoog op het laatst dat ie wel door mijn mond geboren kon worden
Bij 21wk 23 centimeter, ruim boven navel. Was wel een grote buik, volgens de gynaecoloog ("maar niet té hoor", voegde ze daar aan toe)
Ik zit net even te voelen, en ik voel de baarmoeder nu, met bijna 18 weken, volgens mij al 1 vinger boven de navel. Het is dan ook al mijn derde kindje he, dat zal ook wel meespelen. En kennelijk zitten er nogal verschillen in de vorm van de baarmoeder!
die van mijn is ook lang en smal daar door komt de mijne ook wat hooger uit dan het gemiddelde maar het kindje ligt wel op gemiddelt soms zelfs iets er onder dus wil denk indd niet zo veel zeggen ben benieuwt als onze spruiten er uit zijn wat het dan allemaal weegt
Blommeke ja komen we dat tegen die tijd allemaal vertellen hoe groot de kleine was. Mamzie nee dan zet het idd niets. Ik ben wel lang 1.78 en smal dus dacht mischien heeft het er iets mee te maken.